Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:05:27 GMT

رونالدو در آستانه رسیدن به ۸۰۰ گل

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۷۹۴۹

رونالدو در آستانه رسیدن به ۸۰۰ گل

مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال تنها ۲ گل تا رسیدن به رکورد فوق العاده دیگری فاصله دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، یک روز دیگر و یک نقطه عطف دیگر برای کریستیانو رونالدو که تنها دو گل تا رسیدن به ۸۰۰ گل فاصله دارد. 

کاپیتان پرتغال ممکن است در دیدار روز پنجشنبه کشورش با جمهوری ایرلند به رکورد فوق العاده دیگری دست پیدا کند - در صورت عدم موفقیت، آن‌ها سه روز بعد از صربستان میزبانی خواهند کرد و مهاجم پرتغالی باز هم این فرصت را دارد تا به این مهم دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر پرتغال حداکثر امتیاز را در استادیوم آویوا برابر ایرلند کسب کند، مردان فرناندو سانتوس با یک تساوی مقابل صربستان در روز یکشنبه صعود خود را به جام جهانی قطعی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم ملی فوتبال پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 23 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت.

مهدی طارمی که پس از حضور تعویضی و گلزنی مقابل فامالیکائو، در دو دیدار اخیرشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل تیم‌های ویتوریا گیمارش و کاسا پیا به ترکیب رسید و در این دو بازی هم یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، امشب از جمع 11 نفر اصلی در جدال با اسپورتینگ خارج شده است.

ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم آمادگی بالایی که در سه مسابقه اخیرشان داشت و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، با نظر سرخیو کونسیسائو از ترکیب بیرون رفته و اوانیلسون به تنهایی در راس خط حمله اژدها برابر اسپورتینگ لیسبون دیده می‌شود.

مهدی طارمی که تجربه درخشش و گلزنی مقابل اسپورتینگ لیسبون را دارد، در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 19 بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داشته است.

تیم فوتبال پورتو با 19 پیروزی، 5 مساوی و 6 شکست در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 62 امتیازی و تیم سوم جدول این رقابت‌ها است که برای کسب برد مقابل اسپورتینگ و حفظ این جایگاه تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • کشف «گذرگاه مردگان»
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟