Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو "محمدعلی فرحناکیان" در حاشیه نخستین نشست کمیته پیگیری تفاهم‌های هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر، افزود: امیدواریم بعد از حصول نتیجه و ملاحظه روسای کمیسیون مشترک ایران و قطر (وزیر صنعت قطر و وزیر نیروی ایران) زمینه تشکیل و برگزاری اجلاس هشتم در کشور قطر فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به روند جلسه‌های پیگیری پیش‌بینی می‌کنیم در بهار و اوایل سال آینده این کمیسیون برگزار شود.

مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل گفت:‌ به واسطه شرایط کرونایی و محدودیت‌های موجود، این جلسه به‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور دبیر قطری کمیسیون همکاری‌های مشترک دو کشور و نمایندگانی از وزارتخانه‌های امورخارجه، ورزش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی، اتاق بازرگانی و سازمان توسعه تجارت برگزار شد.
به‌گفته فرحناکیان زمینه همکاری دو کشور ایران و قطر بسیار گسترده بوده و در نخستین جلسه پیگیری به دلیل ضیق وقت، مواردی را که بیشترین تاثیر روی گسترش روابط و منافع اقتصادی برای دو کشور دارد، مطرح شد.
به گزارش ایرنا، هفتمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر آذرماه پارسال در شهر اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها قطر اصفهان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطر اصفهان وزارت نیرو قطر اصفهان وزارت نیرو کمیسیون مشترک ایران و قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، اراده طرفین بر گسترش روابط اقتصادی