Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم اظهار داشت: هر کدام از ارزش هر کدام از جهیزیه ها ۲۰۰ میلیارد ریال و اعتبار کل آن ۴۰ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: این جهیزیه ها به همت فعالان جهادی قرارگاه امام رضا (ع) و مرکز نیکوکاری و جهادی طلائیه داران ظهور استان تهران تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مسکنی گفت: جهیزیه ها شامل ۱۲ قلم لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، گاز، لباسشویی، اتوی بخار، توستر، فرش، پتو، چینی و سایر لوازم است.

وی اضافه کرد: در این رزمایش کمک مومنانه به نوعروسان که در قالب طرح لبخند عروس و ازدواج آسان انجام شده است کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سپاه نیز مشارکت داشته اند.

مسکنی در خصوص نحوه شناسایی زوج های جوان نیازمند نیز، گفت: این افراد توسط رابطان قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در حاشیه شهرستان های استان تهران و استان کهگیلویه و بویر احمد شناسایی شده اند که این جهیزیه ها در کمال احترام به این عزیزان تحویل می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ایجاد واحدهای تولید لوازم خانگی با اعطای سهام آنها به نیازمندان در  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال بررسی است، افزود: در این طرح سود تولید، توزیع و فروش محصولات کاملا به نیازمندان اعطا می شود و محصولات آن نیز بیشتر در امور خیر مانند تهیه جهیزیه استفاده خواهد شد.

مسکنی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال رونق فضای کسب و کار و حمایت از تولید کنندگان است، خاطر نشان کرد: حذف مقررات زائد بانک ها در اعطای وام و بررسی سایر قوانین دست و پا گیر در دستور کار قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال ایجاد بنگاه های کوچک و سود زایی است که سهام آن را به نیازمندان اعطا کند، یادآور شد: این وزارتخانه به دنبال مدلی است که در آن چرخه تولید، توزیع و فروش یک واحد تولیدی به نام سهامداران نیازمند ثبت شود.

برچسب‌ها شهرستان ری جهیزیه عروسی کمک های مردمی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری جهیزیه عروسی کمک های مردمی شهرستان ری جهیزیه عروسی کمک های مردمی سازمان بهزیستی کشور کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون جهیزیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد اظهار کرد: حضور اصحاب رسانه و ارتباط گیری خبرنگاران و رسانه‌ها با تولید به نفع صنعت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اهمیت بکارگیری تشکل‌های کارگری بیان کرد: تشکل‌های کارگری بستری مناسب برای گره گشایی مشکلات و مسائل این اقشار زحمت کش است.

آقاجانی با اشاره به فعالیت شرکت‌های داروساز در گیلان اضافه کرد: کارخانجات داروسازی مستقیم با درمان و سلامت مردم در ارتباط هستند و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی از صدور دادنامه برای حدود ۱۵ هزار پرونده در گیلان خبر داد و افزود: در حوزه نظارت‌ها بیش از ۱۲ هزار بازرسی از کارخانجات و واحدهای تولیدی در گیلان صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر لزوم نظارت بر حق و حقوق کارگران بیان کرد: بیش از ۴۴ هزار نفر ساعت دوره آموزش ایمنی در گیلان برگزار شده است.

آقاجانی از معرفی ۱۵۰ کارفرمای متخلف در گیلان خبر داد و اضافه کرد: کاهش حدود ۱۱ درصدی در حوزه حوادث کارگری را شاهد هستیم.

وی با تاکید بر حل مشکلات کارگری و کارفرمایی افزود: اقدامات خوبی با حضور کارشناسان رسمی دادگستری در راستای حل مشکلات و اختلافات کارگری صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی شده در این استان خبر داد و اضافه کرد: در این طرح‌ها کارگران بر اساس توانایی‌ها و ویژگی‌های شغلی حقوق متناسب با شغل خود را پیدا می‌کنند.

آقاجانی با تاکید بر لزوم ارتقای آموزشی در بین کارگران بیان کرد: کلاس‌های آموزشی مختلفی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه کارگری اعم از طلاق و اعتیاد برگزار می‌شود.

وی از ایجاد ۳۵ هزار شغل در گیلان خبر داد و افزود: سال گذشته تعهد اشتعال در گیلان ۳۲ هزار نفر بود که ۳۵ هزار شغل ایجاد شد.

آقاجانی با بیان اینکه ۴۰ درصد مشاغلی که ثبت شده ناشی از صدور پروانه‌ها بوده است، گفت: فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال در اولویت گیلان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان بیان کرد: ۴۴ درصد نرخ مشارکت اقتصادی نشان دهنده جامعه امیدوار و پویا در استان است.

کد خبر 6092147

دیگر خبرها

  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی