Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@16:05:37 GMT

احکام انتصاب کمیته مدیریت ریسک صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۸۲۵۶

خبرگزاری آریا - رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر ایجاد، ترویج و نهادینه سازی زبان و فهم مشترک و فرهنگ صحیح مدیریت ریسک، احکام رئیس و اعضای کمیته مدیریت ریسک را صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این حکم از مواردی نظیر نظارت بر طراحی و برنامه ریزی به منظور استفاده از فرایندهای مدیریت ریسک و پیشنهاد برنامه های کنترلی مواجهه با ریسک های مهم به عنوان ماموریت های اصلی اعضای این کمیته باد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، حصول اطمینان و اعلام نظر در خصوص کفایت ذخایر فنی، کفایت نوع و میزان پوشش اتکایی، صلاحیت بیمه گران اتکایی و رعایت حدنصاب های سرمایه گذاری از دیگر وظایف این کمیته اعلام شده است.
شایان ذکر است که این کمیته در راستای استقرار الزامات حاکمیت شرکتی و به استناد ماده (8) آیین نامه شماره 93 مصوب شورای عالی بیمه (آئین نامه حاکمیت شرکتی) و بند (2) ماده (8)، دستورالعمل نحوه تشکیل و شرح وظایف واحدها و کمیته های موضوع آیین نامه فوق، تشکیل شده است.
گفتنی است به موجب این احکام، محمود اسعد سامانی به عنوان رئیس کمیته و سیدامید میرآقازاده، مجید کاظمی، علیرضا باقری ده آبادی وحسن رضا عباسیان فر در جایگاه اعضای کمیته تعیین شدند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیریت ریسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند