Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ نصیرزاده در خصوص آخرین وضعیت تراکتور صحبت هایی را انجام داده است

هوشنگ نصیرزاده می گوید مالک ماشین سازی به تنها تعهد خودش هم عمل نکرده است.

به گزارش طرفداری، هوشنگ نصیرزاده درباره آخرین وضعیت ادامه فعالیت جمشید نظمی در تراکتور و اینکه مدعی شده با وجود مخالفت هیات مدیره با استعفایش، به دلیل مسائل شخصی نمی‌تواند کارش را ادامه بدهد به فارس گفت:

از این موضوع اطلاعی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر هیات مدیره اگر نظمی در تراکتور بماند، بهتر است اما قرار است فردا جلسه‌ای برای مشخص شدن وضعیت برگزار شود.

وی درمورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تراکتور پاسخ داد:

مشغول نهایی کردن قرارداد سرمربی جدید هستیم اما نمی‌خواهیم نام وی را اعلام کنیم. 

عضو هیات مدیره تراکتور درباره اینکه پس از منتفی شدن حضور کریستین پانوچی، شنیده می‌شود دو مربی ترکیه‌ای گزینه های نهایی سرمربیگری هستند، گفت:

چنین چیزی نیست و گزینه ترکیه‌ای مدنظر نیست. البته برخی مربیانی که با آنها مذاکره کردیم، ارقام بسیار بالایی می‌گویند که پرداخت آن از توان باشگاه خارج است. نمی‌توان با مربی که مبالغ نجومی درخواست می‌کند، قرارداد بست.

نصیرزاده درمورد احتمال حضور مربی ایرانی در تراکتور، عنوان کرد:

مردم درباره گزینه ایرانی پیش‌داوری دارند. به همین دلیل بهتر است سرمربی جدید خارجی باشد. اکنون هم گزینه داخلی مدنظر ما نیست.

وی که زمانی به عنوان مدیرعامل ماشین‌سازی فعالیت می‌کرد در خصوص اظهار نظر علیرضا اکبرپور، سرمربی این تیم مبنی بر اینکه فقط خود محمدرضا زنوزی می تواند آن را از شرایط فعلی نجات بدهد، توضیح داد:

پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته است و افرادی که از آدم جدید حمایت کردند، پاسخگو باشند. مالک فعلی ماشین‌سازی حتی نتوانست تنها تعهد خودش را انجام بدهد. وی گفت سه ماه مهلت می‌گیرم که در فوتبال چنین چیزی وجود ندارد. در ادامه گفت پول‌ها آماده است اما به دلیل مشکل بانکی نمی‌توان آنها را انتقال داد که این موضوع هم صحت نداشت.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جنجال چمدان‌ های تیم ملی فوتبال ایران در سفر به لبنان تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی باشد، طارمی به تیم ملی برنمی گردد / ادعای رسانه پرتغالی سرخیو راموس سرانجام به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اضافه شد از آخرین گل مسی در رقابت های لیگ، 6 ماه می گذرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هوشنگ نصیرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین

به گزارش "ورزش سه"، به جرئت می‌توان گفت ویتال هاینن یکی از جنجالی‌ترین مربیان دنیای والیبال محسوب می‌شود. جوش و خروش او در کنار زمین یکی از ویژگی‌های خاص این سرمربی بلژیکی محسوب می‌شود که البته باید به دانش فنی بالای او نیز اعتراف کرد.

هاینن همواره یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز به حساب آمده، اما هیچگاه حضور او در تیم ملی نهایی نشد. او حتی اخیراً یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران نیز به شمار می‌آمد اما نهایتاً به دلایل نامعلوم حضورش در تیم ملی منتفی شد.

حالا از تصمیم جدید و غیرمنتظره ویتال هاینن رونمایی شده است. او بعد از استعفا از هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان و یک باشگاه در ترکیه حالا رسماً هدایت تیم ملی والیبال چین را بر عهده گرفته تا چالش جدید خود را به شکل غیر منتظره‌ای آغاز کند.

والیبال چین در سال‌های اخیر دچار پسرفت زیادی شده و از بین قدرت‌های آسیا فاصله گرفته است. حالا باید دید آیا آنها می‌توانند با سرمربی بزرگی مثل هاینن دوباره روزهای خوبی را تجربه کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین