Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@11:41:22 GMT

رئیس جدید سازمان ملی استاندارد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۸۶۴۷

رئیس جدید سازمان ملی استاندارد منصوب شد

به گزارش همشهری آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در حکمی مهدی اسلام‌پناه را به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد کشور انتخاب کرد.

غلامرضا شریعتی پیش از این عهده‌دار این سمت بود.

مهدی اسلام‌پناه دارای مدرک دکترای HRM دانشگاه علامه طباطبایی است و از مهمترین سوابق کاری وی می‌توان به مشاور معاونت پارلمانی و حقوقی ریاست‌جمهوری، مشاور عالی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیر کل امور صنایع نساجی و پوشاک در وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستیار و مشاور ارشد معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، مشاور معاونت امور مجلس و فراسازمانی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیر کل امور مجلس شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 636919 برچسب‌ها استاندارد سید ابراهیم رئیسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استاندارد سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند

نوربخش گفت: یکی از مهم ترین اتفاقاتی که سال گذشته توسط رئیس جمهور رخ داد تدوین، تصویب و ابلاغ «سند موسیقی» بود. اصل اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران موسیقی صاحب یک سند شده، خود به تنهایی اتفاق بزرگی است. به عنوان مثال در همین مساله کنسرت سال گذشته شهر اصفهان علیرضا قربانی که موجب لغو کنسرت این خواننده شد، اگر ماجرای تدوین و ابلاغ سند موسیقی نبود قطعا ما نمی‌توانستیم موفق به از سرگیری کنسرت‌های این هنرمند در اصفهان شویم. چون در این مسیر هیچ مقامی در هیج جای کشور نمی‌تواند مجوز صادر شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نادیده بگیرد.

وی افزود: درواقع آنچه در سند موسیقی روی آن تاکید شده، مبتنی بر چنین الزامی است که هیچ نهادی غیر از شورای عالی امنیت ملی، نمی‌تواند کنسرت هر چهره شناخته شده یا کمتر شناخته‌ای در عرصه موسیقی را که مجوز برگزاری اجرای خود را از مراجع رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده باشد، لغو کند. در این چارچوب تنها مرجعی که بر اساس قانون می‌تواند روی لغو یک اجرای زنده موسیقایی اقدامات لازم به عمل آورد، شورای عالی امنیت ملی آن هم با «ذکر دلیل» است و گرنه هیچ نهاد یا دستگاه دیگری نمی‎تواند کنسرت دارای مجوز وزارت ارشاد را متوقف کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد