Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@09:46:37 GMT

حضور مربی خارجی برای هدایت تیم ملی کانو

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۸۷۳۹

حضور مربی خارجی برای هدایت تیم ملی کانو

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون قایقرانی با پدرو سنا مربی برزیلی کانواسپرینت برای هدایت تیم ملی توافق کرد. پدرو سنا سابقه سرمربیگری تیم‌های ملی کانواسپرینت برزیل و ژاپن را در المپیک دارد. کسب مدال نقره المپیک ریو در رشته کانوی ١٠٠٠ متر مهمترین عنوان پدرو محسوب می‌شود.

او در بخش پایه، رده‌های سنی و بزرگسالان مربیگری کرده و آخرین سمتش سرمربی تیم المپیکی کانواسپرینت ژاپن در المپیک توکیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرو همزمان با اجلاس فدراسیون جهانی کانوئینگ در ایتالیا با فدراسیون قایقرانی ایران به عنوان سرمربی تیم ملی کانواسپرینت و آموزش مربیان پایه کشورمان توافق کرده است.

جذب این مربی برزیلی با همکاری و مساعدت کمیته ملی المپیک صورت گرفته و طی روزهای آینده پدرو برای عقد قرارداد به ایران خواهد آمد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست

مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی‌پوشان پیوست.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده