Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبحان خاقانی در گفتگو با محمد زارعی، خبرنگار همشهری از وضعیتش در تیم ملی امید و استقلال می گوید

سبحان خاقانی از جمله بازیکنان جوان تیم استقلال است که توانسته اعتماد فرهاد مجیدی چه در فصل گذشته و چه در این فصل را جلب کند و یکی از مهره های اصلی آبی پوشان باشد. او همراه تیم ملی امید به مسابقات تاجیکستان رفته و حالا در تمرینات تیمش حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، صحبت های سبحان خاقانی در خصوص موضوعات مختلف را در ادامه می خوانید:

از حضور در تیم ملی امید برایمان بگو. 

خوشبختانه شرایط خوبی رقم خورد. شاگردی آقای مهدوی کیا افتخار و تجربه خوبی بود. از این بابت خوشحال هستم. در نهایت هم توانستیم با یک عملکرد قابل قبول به مرحله بعدی صعود کنیم. 

به نظر کا راحتی داشتید، اینطور نیست؟

نه به هیچ وجه. کار واقعا سخت بود. تیم های که شاید تا چند سال قبل حرفی در فوتبال نداشتند الان پیشرفت کرده اند. 

به نظرت طلسم عدم صعود به المپیک می شکند و تیم ملی امید می تواند بعداز چند دهه به المپیک صعود کند؟

کار بسیار دشواری خواهد بود اما اگر روی تیم امید سرمایه گذاری کنند و کمک هایی که لازم است انجام شود می توانیم. این تیم امید پتانسیل خوبی دارد. 

از عملکرد خودت در تیم ملی امید راضی بودی؟

در این ارتباط مربیان باید نظر بدهند. اما خودم خدا را شکر تمام تلاشم را انجام دادم که بهترین عملکرد را داشته باشم. با این حال امیدوارم در مرحله بعد بیشتر به تیم ملی امید کمک کنم. 

هم در فصل گذشته، هم در لیگ امسال فرهاد مجیدی نشان داد به سبک بازی ات اعتقاد دارد. به نظر توانسته ای انتظارات او را برآورده کنی، خودت هم چنین احساسی داری؟

آقا فرهاد لطف دارد. من هم سعی می کنم با تمام وجود برایشان بازی کنم و به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال در موفقیت های تیم نقش داشته باشم. اعتماد کادرفنی وظیفه ام را سنگین تر می کند، تمام تلاشم را انجام می دهم کنار بازیکنان بزرگ استقلال انتظاری که مربیان دارند را برآورده کنند. 

عملکرد استقلال در 4 بازی گذشته لیگ را چطور ارزیابی می کنی؟

ما کاملا عملکرد قابل قبولی داشته ایم و مطمئنا بهتر از این هم می شویم. کسب سه برد و یک تساوی به هیچ وجه عملکرد بدی نیست. در واقع می توانم بگویم بسیار خوب هم است. ان شاءالله بتوانیم این روند خوبمان را بعداز این دو هفته تعطیلی لیگ ادامه دهیم و در نهایت بتوانیم به آن هدفی که داریم برسیم. 

اما تساوی مقابل فجرشهید سپاسی باعث شد یکسری انتقادات نسبت به عملکرداستقلال شود. این انتقادات را رد می کنی؟

انتقاد که همیشه هست اما برای ارزیابی یک تیم نمی توان فقط یک تساوی را در نظر گرفت. مطمئنا ما از ابتدای لیگ خوب ظاهر شدیم که توانستیم سه برد و فقط یک تساوی کسب کنیم. این عملکرد قابل دفاع است. گرچه ما هر روز داریم تمرین و تلاش می کنیم که از این هم بهتر شویم. 

به نظرت استقلال شانس کسب عنوان قهرمانی را دارد؟

صد درصد شانس قهرمانی داریم. ما استقلال هستیم و همیشه برای قهرمانی تلاش می کنیم. البته کار بسیار سخت است، تیم های مدعی زیادی وجود دارند که هزینه های هنگفتی هم کرده اند ولی استقلال هم از جمله مدعیان اصلی قهرمانی است. تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان هم قسم شده اند به این مهم برسند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جنجال چمدان‌ های تیم ملی فوتبال ایران در سفر به لبنان تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی باشد، طارمی به تیم ملی برنمی گردد / ادعای رسانه پرتغالی سرخیو راموس سرانجام به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اضافه شد از آخرین گل مسی در رقابت های لیگ، 6 ماه می گذرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سبحان خاقانی تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی

امتداد - یک کارشناس اقتصادی گفت: صرف اعلام نرخ سیاستی از سوی بانک مرکزی برای تخصیص به کالا‌های اساسی می‌تواند انتظارات را کنترل کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  به نقل از ایبنا ، حسن حسن‌خانی، کارشناس اقتصادی با اشاره به عواملی که منجر به موفقیت بانک مرکزی می‌شود، اظهار کرد: یکی از شروط کافی برای موفقیت بانک مرکزی، هماهنگ بین سیاست‌ها است که این موضوع در بند ۷ سیاست‌های کلی اشتغال مصوب سال ۱۳۹۰ نیز با تحت عنوان هماهنگی و پایداری سیاست‌های پولی، مالی، ارزی و تجاری بیان شده است.

وی افزود: من فکر میکنم اگر امسال بانک مرکزی در درون خودش و همین طور حکمرانی اقتصادی به صورت متحد و یکپارچه عمل کنند و ارکان اجرایی تصمیماتی اتخاذ نکنند که سیاست‌ها خنثی شود، در آن صورت قطعا موفقیت نسبی سال ۱۴۰۲، طعم شیرینش در سال ۱۴۰۳ بیشتر حس خواهد شد.

حسن‌خانی در رابطه با تاثیر سیاست‌های تثبیتی بانک مرکزی بر انتظارات تورمی بیان کرد: اقتصاد ایران اقتصادی است که در سال حداقل ۷۰ میلیارد دلار واردات دارد. از این مقدار دست کم بین ۳۰ تا ۳۵ میلیارد دلارش یا نهاده تولید است یا کالا‌های اساسی است که در رزق و معیشت مردم تاثیر مستقیم دارند.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در این میان صرف اعلام نرخ سیاستی از سوی بانک مرکزی برای تخصیص به کالا‌های اساسی می‌تواند انتظارات را کنترل کند. ضمن اینکه امروز ذخایر بانک مرکزی و اقتدارش در حدی است که به راحتی می‌تواند سیاست تخصیص ارز ترجیحی را با قدرت و دقت بالا انجام دهد.

وی به ثبات نسبی نرخ ارز در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: به نظر بنده سال ۱۴۰۲ باثبات‌ترین سال برای نرخ غیررسمی ارز طی شش سال گذشته بوده است. البته نتیجه‌ای که رقم خورده طبیعتا به طور کامل رضایت بخش نیست، اما می‌تواند موفقیت نسبی تلقی شود.

حسن‌خانی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ درگیری‌های بزرگی در منطقه اتفاق افتاد و ما حوادث تروریستی عجیبی را پشت سر گذاشتیم. این موارد می‌توانست بسترساز شوک‌های بزرگ ارزی شود که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد بنابراین از این منظر موفقیت نسبی بانک مرکزی محرز است، ولی این موفقیت می‌تواند در سال آینده با شرط هماهنگی در سیاست‌ها، ثمر‌بخش‌تر و آشکار‌تر شود.

این کارشناس اقتصادی در پایان به موضوع تصویب قانون جدید بانک مرکزی پرداخت و گفت: اجرای این قانون که در سال ۱۴۰۳ شروع می‌شود، ابزار‌ها و اختیاراتی را در دست بانک مرکزی قرار می‌دهد که می‌تواند به اجرای سیاست‌های اصلاحی کمک کند و من فکر میکنم در دولت سیزدهم پاسخ خوبی را از اصلاح نظام بانکی خواهیم شنید و آن مطالبه‌ای که حضرت آقا در رابطه با اصلاح نظام بانکی داشتند، محقق شود. آثار این پاسخ را هم انشاالله در کنترل تورم خواهیم دید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی