Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ایجنت لیگ برتری که نخواسته نامش مشخص شود، فاش کرده که پل پوگبا به انتقادات از عملکردش، اهمیتی نمی دهد

پل پوگبا قراردادش در پایان سال 2022 به پایان خواهد رسید و برای تمدید، خواهان بیشترین دستمزد تاریخ لیگ جزیره است و ایجنتی ناشناس گفته که پل پوگبا دیگر قیمت سابق را ندارد.

طرفداری| پوگبا به یک شرط قراردادش را تمدید خواهد کرد و آن هم، افزایش حقوق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دستمزدی را می خواهد که او را به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ جزیره تبدیل کند، یعنی بیشترین دستمزد هفتگی در تاریخ لیگ جزیره.

در همین حین، ایجنتی که نزدیک به تیمی لیگ برتری است و نخواسته نامش فاش بشود به اکیپ گفته است:

پوگبا داخل حباب زندگی می کند و اصلا به انتقادات اطرافیان از خودش، توجهی ندارد. پوگبا هنوز به عنوان بازیکنی شناخته می شود که می تواند کارهای شگفت انگیزی کند، مسیر مسابقه را تغییر دهد، اما دیگر اعتبار سابق را ندارد. باشگاه های اروپایی دیگر قیمت او را مثل سابق نمی دانند. او در بازگرداندن منچستریونایتد به قله اروپا، ناتوان بوده و از نظر کیفیت ورزشی و تاثیرگذاری، برونو فرناندز و کریستیانو رونالدو از او پیش هستند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جنجال چمدان‌ های تیم ملی فوتبال ایران در سفر به لبنان تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی باشد، طارمی به تیم ملی برنمی گردد / ادعای رسانه پرتغالی سرخیو راموس سرانجام به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اضافه شد از آخرین گل مسی در رقابت های لیگ، 6 ماه می گذرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در تابستان گذشته به‌عنوان یک پدیده از لیون به پی اس جی پیوست تا خط حمله این تیم را تقویت کند. 

او مورد اعتماد لوئیس انریکه قرار گرفت و به سرعت نیز روند پیشرفت را طی کرده است. بارکولا در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تعیین کننده کار کرد.

بارکولا در مصاحبه با سایت یوفا گفت که کریستیانو رونالدو الگوی او است: «تماشای گل‌های رونالدو و اینکه چطور تیمش را به دوش می‌کشد، برای من همیشه استثنایی بود. واقعا تمام دوران کودکی من با تماشای بازی‌های رونالدو سپری شد و شیفته او بودم و هستم. من همیشه رونالدو را دوست داشتم. ذهنیت و هرگز تسلیم نشدنش، چیزی است که بیش از همه من را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این چیزی بود که من را به سطح اول فوتبال رسانده است.»

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست