Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نخست بزرگترین زنجیره پرورش شترمرغ شرق کشور در تایباد به همراه ۲ طرح کشاورزی و دامپروری دیگر در شهرستان تایباد با حضور مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به بهره برداری رسید.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) روز چهارشنبه در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد گفت: تعداد ۲۰۰ طرح اشتغال و تکمیل زنجیره ارزش زعفران و مرحله نخست دامداری ۲ هزار راسی مولد دیگر طرحهای به بهره برداری رسیده شده هستند که همگی در حوزه طرح های حوزه امنیت غذایی اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عارف نوروزی افزود: این طرح های اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی اجرا شده اند که برای ۳۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار نفر به شکل غیر مستقیم اشتغال در پی داشته است.   وی ادامه داد: فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در شهرستان مرزی تایباد نتایج خوبی داشته است و توسعه زنجیره ارزش زعفران در اهداف گروه اقتصادی این ستاد قرار دارد. مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: با هماهنگی سازمان بورس و اوراق بهادار، انبار تجمیع زعفران کشاورزان منطقه تایباد ساخته شد که بر اساس محصول تحویلی به انبار، از طریق بانک ها به زعفرانکاران تسهیلات ارائه می شود.   نوروزی افزود: با این اقدام، زعفرانکاران دیگر مجبور نخواهند بود محصولشان را به قیمت پایین به فروش برسانند و از ارزش آن بی‌بهره بمانند.   مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: این ستاد و بنیاد برکت تاکنون حدود ۱۵۰ هزار طرح اشتغالزایی در سراسر کشور اجرا کرده اند که اغلب در حوزه های مشاغل خرد، خانگی و کوچک بوده است. نوروزی افزود:همچنین تا پایان امسال ایجاد بیش از ۳۰۰ هزار ظرفیت شغلی توسط بنیاد برکت در دستور کار قرار دارد و تحقق‌ این هدف در حال انجام است.   انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تایباد پرورش شترمرغ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی