Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@06:48:21 GMT

سر مربی استقلالی محروم شد + توضیحات

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۰۳۶

   

 آرای دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و نساجی مازندران از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد که به شرح زیر است:

باشگاه نساجی مازندران به دلیل سو رفتار تیمی (ناشی از ۶اخطار) طبق ماده ۵۸ آیین نامه انضباطی به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد (قطعی)

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باتوجه به سابقه قبل منجر به اخراج، طبق ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی و ۶ جلسه محرومیت از حضور در تمامی مسابقات تیم خود و ورزشگاه‌های فوتبال کشور محکوم شد (قابل تجدیدنظر)

قیمت سرسام آور بازیکن جدید استقلال

 

 

عادل باباپور مربی تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باتوجه به سابقه قبل منجر به اخراج، بر اساس ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی به پرداخت سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و ۲ جلسه محرومیت از حضور در تمامی مسابقات تیم خود و ورزشگاه‌های فوتبال کشور محکوم شد (قابل تجدیدنظر)

لو رفتن سورپرایز جدید یحیی گل‌محمدی

 

تیم نساجی مازندران به دلیل مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات، طبق مواد ۵۰ و ۱۱۹ مقررات انضباطی و بخش L از بند ۳ ماده ۶ مقررات انضباطی فیفا به برگزاری چهار جلسه کلاس آموزشی مقررات انضباطی و داوری برای سرمربی و مربی متخلف مذکور تحت نظارت هیات فوتبال استان مازندران محکوم شد (قابل تجدیدنظر)

سرمربی تیم نساجی روز گذشته(سه شنبه) از سمت خود در این تیم استعفا کرده بود و حالا باید دید با این محرومیت تکلیف او چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محرومیت سرمربی استقلالی محرومیت سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟