Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@22:50:42 GMT

هشدار مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به طارمی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۱۷۹

هشدار مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به طارمی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر عابدینی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و داماش گیلان معتقد است اگر نظرات درباره طارمی و اسکوچیچ با حب و بغض همراه نباشد، باید به تمام آنها احترام گذاشت.

امیر عابدینی سپس با اشاره به اسکوچیچ و حمایت از این مربی که این روزها لحظات بسیار سختی را تجربه می‌کند، اضافه کرده است:

این سرمربی کم حرف می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز این را بر نمی‌تابیم که گفته تاکتیک پذیری‌مان ضعیف است؟ جالب است که قبلا هم هرکس آمده همین را گفته است. واقعیت این است که ما به خلاقیت بها می‌دهیم. کار مربی در فوتبال ما سخت است. اگر به گذشته برگردیم می‌بینیم اسطوره‌های‌مان همه خلاقیت داشتند. حرف او اگر درست ترجمه می‌شد هیچکس بدش نمی‌آمد.

امیر عابدینی درباره طارمی ضمن ارائه یک توصیه مهم به این بازیکن بوشهر گفت:

طارمی را بسیار دوست دارم. او هم شبیه همه بچه‌های خلیج فارس دوست داشتنی و عزیز است و البته آن‌ها دل نازک هستند. مهدی طارمی خوب است؛ چه از نظر اخلاقی، چه فوتبالی و چه رفتاری. توصیه می‌کنم مهدی بعد از این بازی به تهران برود و با سرمربی صحبت کند. سرمربی که با بازیکنانش پدرکشتگی ندارد. فدراسیون هم حامی او است. عزیزی خادم عاشق فوتبال است. ولی عده ای دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر عابدینی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی

سرمربی سابق بایرن مونیخ، شاید روی نیمکت تیم آبی پوش لندنی بنشیند.

طرفداری | احتمالش زیاد است که پس از پایان فصل جاری، دوران حضور مائوریسیو پوچتینو در چلسی هم به پایان برسد. آبی های لندنی در طول فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشکلات زیادی داشته اند و برای رسیدن به سهمیه اروپا با چالش بزرگی روبرو هستند.

با توجه به این موضوع، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، اکنون به عنوان «گزینه جدی» برای جایگزینی سرمربی فعلی چلسی در نظر گرفته می شود. به گزارش کریستین فالک از بیلد، در حال حاضر هانسی فلیک گزینه جدی ای برای سرمربیگری چلسی محسوب می شود. فلیک علاقه مند به هدایت تیمی در لیگ برتر است و می خواهد روی نیمکت یکی از تیم های بزرگ این لیگ بنشیند. او پیش از قبول هدایت تیم ملی آلمان با تاتنهام صحبت کرده بود و چلسی باشگاهی در سطح او است.

چلسی برای فلیک بسیار جذاب است زیرا او پس از اخراج فرانک لمپارد، با این باشگاه صحبت هایی داشته است. در سال 2021، زمانی که او هنوز سرمربی بایرن مونیخ بود، تماس تلفنی بین او و مدیر سابق چلسی، مارینا گرانوفسکایا برقرار شد. او در آن زمان به دلیل شغلش در بایرن این پیشنهاد را رد کرد، اما به چلسی علاقه مند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس