Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهناز طاهرخانی از شرایط تیم ملی ایران در اردوی کیش رضایت دارد

بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی بانوان از برنامه های منظم آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهناز طاهرخانی درباره اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان در کیش گفت:

اردوی تیم فوتبال بانوان کشورمان از 15 تا 21 آبان ماه با توجه به شرایط همسان آب و هوایی کیش با موقعیت جوی هند، در این جزیره و با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف تیم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهرخانی اضافه کرد:

در این اردوی یک هفته ای تمرینات را در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال پیگیری می کنیم. همه بچه ها زیر نظر کادر فنی تلاش می کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. آنچه مسلم است برنامه های منظم آماده سازی تیم ملی می تواند ما را در بهترین شرایط آماده حضور در رقابت های آسیایی کند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان افزود:

با توجه به صعود تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت های آسیا کار ما سخت تر شده است، چرا که باید با رقبای سرسختی به رقابت بپردازیم. اردوهای پیاپی و برنامه های منظم آماده سازی نشان می دهد توجه و حمایت لازم از تیم فوتبال بانوان وجود دارد و این برنامه می تواند تیم را به بهترین شکل و آمادگی مطلوب برای حضور در مسابقات آسیایی برساند. در واقع به خوبی می دانیم چه ماموریت و کار سختی در پیش داریم و برای موفق شدن باید شبانه روز تلاش کنیم.

طاهرخانی با اشاره به مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت:

از روز شنبه 22 آبان ماه رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان آغاز می شود و بنظرم برگزاری این مسابقات کمک بسزایی به ملی پوشان می کند، چرا که ما همیشه در شرایط مسابقه هستیم و این می تواند نقطه قوتی برای تیم ملی باشد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جنجال چمدان‌ های تیم ملی فوتبال ایران در سفر به لبنان تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی باشد، طارمی به تیم ملی برنمی گردد / ادعای رسانه پرتغالی سرخیو راموس سرانجام به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اضافه شد از آخرین گل مسی در رقابت های لیگ، 6 ماه می گذرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فوتبال بانوان آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید

 به گزارش تابناک، تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ موفق شد تایلندِ میزبان را با نتیجه ۴ بر یک شکست داده و قهرمان این رقابت‌ها شود.

پس از پایان این رقابت‌ها باقر محمدی عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

تیم کشورمان در این مسابقات عملکرد درخشانی داشت و موفق شد برای سیزدهمین بار فاتح جام ملت‌های آسیا شود.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد