Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خلعتبری معتقد است تیک سپاهان مقابل ذوب اهن بدشانس بود

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم سپاهان درباره شرایط تیمش در لیگ بیست و یکم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمدرضا خلعتبری درباره شکست یک بر صفر سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان به تسنیم گفت:

این بازی برای هر دو تیم سخت بود و فکر می‌کنم برخی اتفاقات فوتبالی نتیجه را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است و می‌دانستیم بازی آسانی در پیش نداریم، اما موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. به هر حال این طبیعت فوتبال است و ما در این بازی بدشانس بودیم، اما نباید به این شکست فکر کنیم.

خلعتبری در مورد پنالتی سپاهان که توسط سجاد شهباززاده از دست رفت، تصریح کرد:

ما بدشانس بودیم و اگر پنالتی گل می‌شد، شاید نتیجه دیگری اتفاق می‌افتاد. این اتفاقات همیشه در فوتبال رخ می‌دهد و شهباززاده در بسیاری از دیدارها، گل‌های حساسی برای سپاهان زده است. به هر حال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که این بازی را باختیم، اما دیگر دیدار مقابل ذوب‌آهن را فراموش کرده‌ایم و به فکر بازی با تراکتور هستیم.

مهاجم سپاهان در مورد شرایط ویژه تیم تراکتور و اینکه به نظر می‌رسد تغییرات در این باشگاه به سود طلایی‌پوشان است، گفت:

هر بازی در لیگ برتر سختی‌های خودش را دارد و تراکتور هم حریف آسانی نخواهد بود. مسئله مهم این است که بتوانیم شکست قبلی را در بازی با تراکتور جبران کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

خلعتبری در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان پس از چند فصل می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، تصریح کرد:

لیگ تازه شروع شده است و هیچ تیمی از حالا نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد. راه سختی در پیش داریم، اما برای رسیدن به قهرمانی نهایت توان خودمان را به کار می‌گیریم. هدف ما خوشحال کردن هواداران سپاهان است و امیدوارم در پایان فصل، قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیریم.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جنجال چمدان‌ های تیم ملی فوتبال ایران در سفر به لبنان تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی باشد، طارمی به تیم ملی برنمی گردد / ادعای رسانه پرتغالی سرخیو راموس سرانجام به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اضافه شد از آخرین گل مسی در رقابت های لیگ، 6 ماه می گذرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمدرضا خلعتبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)