Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از نخسین دیوار افتخار با بیان اینکه همه امروز از حسن یزدانی به عنوان یک اسطوره در کشور یاد می کنند گفت: وی جدا از قهرمانی در عرصه پهلوانی و سیرت زیبا هم زبانزد است.

علی عبداله پور افزود: به جهت تکریم و تقدیر از افتخار آفرینان کشوری در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی دیوار افتخار در ایستگاه های مترو تهران نصب می شود و امروز اولین دیوار افتخار مترو به نام حسن یزدانی مزین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن یزدانی نیز با بیان اینکه همیشه قدردان مردم عزیز کشورم هستم و لطف خدا و دعای خیر مردم باعث شده که بتوانم در میادین کشتی موفق باشم گفت: امیدوارم این مراسم برای سایر ورزشکاران و کسانی که دل مردم را شاد می کنند انجام شود.

در پایان این مراسم به صورت نمادین نگاره مدال پر افتخار طلای حسن یزدانی به عنوان نماینده ورزش کشتی کشور در مسابقات ژنو رونمایی شد. 

همچنین خانم معظمی به نمایندگی از جامعه معلولین به پاس قهرمانی ها و پهلوانی های حسن یزدانی یک قاب یادبود به وی تقدیم کرد.

گفتنی است، معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه قصد دارد تا در آینده تصاویر مشاهیر و نام آوران کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی و ورزشی را در ایستگاه های مختلف مترو نصب کند.

ساختمان راهبران خط ۴ مترو تهران به بهره برداری رسید

ساختمان راهبران خط ۴ به مساحت ۳۲۰ متر مجهز به سیستم های هوشمند ترافیکی و راهبری، صبح امروز ۱۹ آبان ماه، با حضور مدیرعامل؛ معاونین و مدیران ارشد شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ایستگاه میدان شهدا افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این باره گفت: راهبران، قشر بسیار فهیم و زحمت کش متروی تهران هستند و نقش کلیدی را برعهده دارند.

علی عبداله پور با بیان اینکه در ۲ بعد برنامه های زیربنایی و برنامه های کوتاه مدت برای رفع دغدغه های راهبران به عنوان قشر مهم مترو فعالیت می‌کنیم افزود: کارهای زیربنایی ممکن است کمی زمانبر باشد اما به هر حال باید رهبران بدانند که هم در موارد پرسنلی و هم بهبود امکانات فیزیکی شرکت بهره برداری مترو در حال انجام کار برای آنهاست و باید صبر داشته باشند.

در ادامه این مراسم حشمتی مدیر ارشد خط ۴ گفت: این ساختمان برای حضور ۳۰۰ راهبر خط ۴ در نظر گرفته شده است و ساختمان اصلی راهبران این خط قرار است در پایانه شهید کلاهدوز با مساحت ۱۵۰۰ متر ساخته شود و در حال حاضر پیمانکاران آن مشخص شده اند.

وی افزود: این ساختمان شامل فضاهای اداری، استراحتگاه، امکانات رفاهی ،حفاظتی و تجهیزات هوشمند شامل نمایشگرهای میمیک پنل ترافیکی خط چهار، نرم افزار لوحه حرکت قطار، تجهیزات بی سیم، ارتباط با شبکه مترو و برقراری تلفن IP است.

در پایان این مراسم عبداله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اهدای لوح از تعدادی از راهبران و کارکنان دست اندرکار ساخت این ساختمان تقدیر کرد.

برچسب‌ها شهر تهران حسن یزدانی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران حسن یزدانی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه شهر تهران حسن یزدانی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه دیوار افتخار حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد