Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر لبنان در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال این کشور با تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای بازیکنان تیم ملی لبنان پیغام فرستاد و وزیر ورزش این کشور نیز در اردوی قرمزها حضور پیدا کرد.

 تیم ملی فوتبال ایران فردا(پنجشنبه) در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باید در ورزشگاه صیدا به مصاف میزبان خود لبنان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران به انجام می‌رسد.

در همین راستا جورج کالاس، وزیر ورزش لبنان به همراه هاشم حیدر، رییس فدراسیون فوتبال این کشور در اردوی قرمزها حاضر شدند تا به بازیکنان و کادر فنی در آستانه دیدار با ایران روحیه بدهند. در این بازدید محمد عیودات، رییس دپارتمان ورزشی و حسین عمر، منشی دفتر وزیر ورزش لبنان هم حضور داشتند.

کالاس در این دیدار پیغام «نجیب میقاتی»، نخست‌وزیر لبنان را به گوش بازیکنان و کادفنی رساند و از جانب وی خطاب خطاب به آنان گفت: قرار است پیروزی تاریخی و جدیدی را به کمک شما جشن بگیریم.

هاشم حیدر، رییس فدراسیون فوتبال لبنان نیز خطاب به اعضای تیم گفت: از شما متشکرم که در این شرایط سخت امیدوارانه کار کردید و درخشیدید. این درخشش می‌تواند ادامه‌دار باشد. ما پتانسیل این را داریم تا کارمان را به خوبی پیش ببریم و به اتمام برسانیم. ما هم قول می‌دهیم که شرایط را از همه لحاظ برای شما فراهم کنیم. مثل ماه پیش دوباره می‌خواهیم در کنار مردم لبنان جشن بگیریم.

در پایان این دیدار، وزیر ورزش با بازیکنان و کادرفنی خوش‌وبش کرد و به صرف ناهار پرداخت و عکس یادگاری گرفت.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال کشورمان با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه A است و لبنان با پنج امتیاز در رده سوم قرار دارد./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر ورزش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!