Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن بیاتی نیا کارشناس فوتبال کشورمان در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با لبنان و سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی اظهار داشت: وقتی که ما تیم اول آسیا هستیم نباید بابت احتمال صعود نکردن به جام جهانی دلواپسی داشته باشیم. تیم ملی ما این شایستگی را دارد که به راحتی لبنان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما باید به حدی آرامش داشته باشیم که هیچ کدام از اتفاقاتی که در کنار فوتبال رخ می‌دهد روی عملکرد ما تاثیرگذار نباشد. لبنان مقابل کره جنوبی بازی خوبی انجام داد و نشان داده که از پیش بازنده نیست. لبنان اگر از ضد حمله‌ها استفاده کند یا اینکه با فشار زیاد در دقایق ابتدایی دروازه ما را باز کند، در هر ۲ صورت بچه‌های ما می‌توانند کاری کنند که ما برنده بازی باشیم.

بیاتی نیا در خصوص غیبت مهدی طارمی در تیم ملی گفت: مهدی طارمی و سردار آزمون زوج خوبی را تشکیل داده بودند و غیبت طارمی می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما اختلاف طارمی با بازیکنان جانشین در تیم ملی زیاد نیست. فکر نمی‌کنم خط حمله ما ضعیف شود.

او در خصوص اینکه بازیکنان ما خوب هستند یا اسکوچیچ بار فنی زیادی دارد، تشریح کرد: ما بازیکنان با ارزشی داریم که مربی بادانشی به آن‌ها اضافه شده است. اسکوچیچ فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد. به نظر من سرمربی تیم ملی به نحو احسن با بازیکنان ارتباط برقرار کرده و اختلاف نظر برای همه وجود دارد. ما باید به اسکوچیچ و تیم ملی کمک کنیم.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: بزرگان و پیشکسوتان فوتبال نباید در بعضی از مسائل دخالت کنند، زیرا سمتی را انتخاب می‌کنند و باعث ایجاد کدورت می‌شود. باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. با وجود تمام توانایی‌های طارمی انتخاب من در این ماجرا اسکوچیچ است.

مدیر آکادمی باشگاه سایپا در خصوص وضیت ایران در رده‌های پایه گفت: خوشحالم از اینکه افرادی مثل مهدوی کیا و محسن خلیلی به تیم‌های پایه راه پیدا کرده اند. من همیشه گفته ام فوتبال تهران هر چقدر قو ی‌تر باشد فوتبال ما نیز قدرتمند خواهد شد.

بیاتی نیا درباره شکایت سایپا به دادگاه CAS و احتمال بازگشت این تیم به لیگ برتر، بیان کرد: با توجه به اطلاعاتی که دارم شرایط به نفع سایپا است و این تیم لیاقت بازگشت به لیگ برتر را دارد.

بیشتر بخوانید

ایران - لبنان/ شاگردان اسکوچیچ درصدد ادامه روند صدرنشینی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال بیاتی نیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسن زاده در پایان دیدار با تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: ابتدا به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم، تایلند تیم باکیفیتی بود و حضور تماشاگران باعث شده بود تا بازی زیباتری را شاهد باشیم.

او ادامه داد: همه بازیکنان متحد شده بودیم تا جام را به ایران بیاوریم و این قهرمانی را به مردم کشورمان اهدا می‌کنیم و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

کد خبر 6091254

دیگر خبرها

  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد