Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علیرضا علوی رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: براساس ابلاغ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در خصوص چگونگی حضوری شدن آموزش‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، ملزم به اجرای مصوبات شورای استانی مدیریت آموزش عالی در هر استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این شورا در استان خوزستان تشکیل شد و در نشست اخیر خود تصمیماتی گرفته که جهت اجرا از سوی رییس شورا به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خوزستان ابلاغ گردید.

علوی اضافه کرد: براساس ابلاغ شورای استانی مدیریت آموزش عالی استان خوزستان تصمیم گیری درباره شیوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال، به جلسات بعدی این شورا موکول شده است؛ لذا اساتید و دانشجویان آمادگی شرکت در آزمون‌های حضوری را داشته باشند تا چنانچه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ملزم به برگزاری حضوری آزمون‌های پایان نیمسال جاری شدند، دانشجویان گرامی از آمادگی مطلوبی برای شرکت در این آزمون‌ها برخوردار باشند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امتحانات پایان ترم امتحانات دانشجویان آموزش عالی آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد

ایسنا/خوزستان به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد