Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@15:58:42 GMT

دستگیری کلاهبردار 800 میلیاردی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۷۱۵

سردار "رهام‌بخش حبيبي" در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره كلاهبرداري با شگرد خاص خريد و فروش خودرو در یکی از نمایشگاه‌های شهرستان مرودشت، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت با اقدامات فني و تحقيقات تخصصي مطلع شدند فردي با راه‌اندازي نمایشگاهی تحت عنوان نمایندگی رسمی شرکت ایران خودرو و سایپا با قابليت تحويل نامحدود خودرو به مشتریان از شهروندان كلاهبرداري و متواري شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با اشاره به اينكه ماموران با شگردهاي پليسي موفق شدند متهم را در شيراز شناسايي و وي را دستگير كنند، عنوان داشت: فرد كلاهبردار براي ادامه تحقيقات به مقر انتظامي دلالت داده شد.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: متهم در مواجهه با مدارك و مستندات پليس لب به سخن گشود و بیان كرد با همكاري يكي از دوستانم پس از جلب اعتماد شهروندان و به بهانه فروش خودرو به تعداد زياد مبلغ 800 ميليارد ريال از 15 شهروند كلاهبرداري كرده‌ايم.

سردار "حبيبي" با بيان اينكه متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شد، گفت: تلاش براي دستگيري ديگر كلاهبردار كه متواري است با جديت ادامه دارد.

اين مقام انتظامي از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس، در معاملات احتياط كنند و قبل از انتقال وجه از صحت معامله و صاحب حساب اطمينان حاصل كنند تا مورد كلاهبرداري قرار نگيرند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری میلیاردی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد