Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:22:11 GMT

شوک به ایتالیا؛ غیبت کاپیتان در دو بازی مهم

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۷۷۵

شوک به ایتالیا؛ غیبت کاپیتان در دو بازی مهم

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، در دو بازی پیش روی کشورش مقابل سوئیس و ایرلند شمالی غایب خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی دیدار اخیر یوونتوس در رقابت‌های سری آ برابر فیورنتینا را از دست داد. با این حال او به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شد اما روز دوشنبه به شکل جداگانه و انفرادی تمرین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا و بر اساس گزارش هایی که در ایتالیا منتشر شده به نظر می‌رسد که جورجو کیه لینی دو دیدار حساس آتزوری در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برابر تیم های سوئیس و ایرلند شمالی را به دلیل آسیب دیدگی از دست خواهد داد.

 

 

 

 

در حالی دو بازی حساس و سرنوشت‌ساز پیش روی تیم روبرتو مانچینی خواهد بود که اخیراً مشخص شد لورنزو پلگرینی و نیکولو زانیولو نیز قادر به همراهی ایتالیا نخواهند بود. همچنین آنها چیرو ایموبیله را هم در این دو مسابقه مهم همراه خود نخواهد داشت. این در حالی است که گزارش‌هایی پیرامون احتمال غیبت لئوناردو بونوچی نیز به گوش می رسید اما نهایتاً به نظر می رسد که او کاملا آماده است.

 

وضعیت یکی دیگر از ستاره های کلیدی تیم ملی ایتالیا نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در واقع هنوز مشخص نیست که آیا نیکولو بارلا می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا خیر و قرار است طی امروز و فردا آزمایش های بیشتری در مورد او صورت بگیرد.

 

 

تیم ملی ایتالیا جورجیو کیه لینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا جورجیو کیه لینی تیم ملی ایتالیا کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۰ - بایرلورکوزن ۲؛ ژابی پایتخت ایتالیا را فتح کرد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!