Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@08:11:33 GMT

گرگان یا کیش میزبان احتمالی بازی‌ های نساجی؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۸۷۲

احمال دارد بازی های خانگی نساجی در کیش یا گرگان برگزار شود

به دلیل نامناسب بودن چمن ورزشگاه شهدای ساری مسئولان باشگاه نساجی تصمیم گرفتند در صورت امکان در یکی از شهر‌های گرگان یا کیش میزبان رقابت‌های لیگ برتر باشند.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، وضعیت چمن ورزشگاه ساری به حدی نامطلوب است که مسئولان باشگاه نساجی به فکر ورزشگاه دیگری برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه ورزشگاه وطنی در مورد مقرر آماده نشد مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، ورزشگاه شهدای ساری را در اختیار نساجی قرار دادند تا آن‌ها از این پس در این ورزشگاه میزبان رقابت‌های لیگ برتر باشند، اما به دلیل نامناسب بودن شرایط چمن این ورزشگاه با وجود تلاش‌های مسئولان این تیم چمن مناسبی آماده مسابقات نشد و به نظر می‌رسد در ادامه نیز کیفیت بهتری ایجاد نخواهد شد.

از این رو طی روز‌های اخیر مسئولان باشگاه نساجی مربیان خود را راهی گرگان و کیش کردند تا ورزشگاه‌های این دو شهر را ارزیابی کرده در صورت امکان در یکی از این دو شهر میزبان رقابت‌های لیگ برتر باشند. ظاهرا مسئولان استان مازندارن با وجود این که تیمی لیگ برتری دارند، در تامین زمینی مناسب برای مسابقاتش عاجز هستند و نتوانستند ابتدایی‌ترین نیاز تیم شهرشان را برآورده کنند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جنجال چمدان‌ های تیم ملی فوتبال ایران در سفر به لبنان تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی باشد، طارمی به تیم ملی برنمی گردد / ادعای رسانه پرتغالی سرخیو راموس سرانجام به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اضافه شد از آخرین گل مسی در رقابت های لیگ، 6 ماه می گذرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت های لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم

ویدیویی از نحوه بسته شدن سقف ورزشگاه آتلانتا (مرسدس بنز استادیوم) در کشور آمریکا را مشاهده می کنید. این ورزشگاه یکی از میزبان های رقابت های جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 خواهد بود.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس