Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرساعد وکیل اعلام کرد با توجه به عقد قرارداد ویلموتس با تیم کازابلانکای مراکش، شرایط در CAS به سود فدراسیون فوتبال ایران تغییر می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به قرارداد جدید مربی بلژیکی با تیم کازابلانکا، معادل ۱۳ ماه از مبلغ قراردادش با فدراسیون ایران از همان طلب ۶ میلیون یورو کسر می شود.

امیر ساعد وکیل، در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به قوانین جدید فیفا در پیوست شماره ۸ در سال ۲۰۲۱، گفت: طبق قوانین جدید فیفا در پیوست شماره قوانین مربوط به مربیان در مقایسه با قوانین مربوط به بازیکنان بیشتر مبتنی بر قوانین داخلی فدراسیون فوتبال هر کشور است، اما متاسفانه در زمان امضای قرارداد ویلموتس به وضوح ذکر شده که قوانین فیفا باید در قرارداد لحاظ شوند و همین باعث شده تا نتوانیم در مراحل قضایی از پتانسیل قوانین داخلی خودمان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به همین قوانین، چون ویلموتس با وجود قرارداد با فدراسیون ایران با تیم مغربی قرارداد جدید امضا کرده معادل ۱۳ ماه از مبلغ قراردادش با ایران (معادل 2 میلیون یورو)، از طلبش کسر خواهد شد.

وکیل در پایان گفت: قطعا همسر ویلموتس که وکیل او هم هست حساب و کتاب کرده که شرایط اینگونه پیش رود، چراکه با دور ماندن ویلموتس از عرصه مربیگری ارزش او در بازار نقل و انتقالات کم می‌شود. باتوجه به قرارداد ویلموتس با تیم مغربی فکر می‌کنم رای CAS که قرار بود ۵ آذر ماه صادر شود، باز هم به تعویق خواهد افتاد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی قرارداد ویلموتس ویلموتس دادگاه عالی ورزش طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران