Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:34:33 GMT

فلیک: بازیکنانی که واکسن نمی‌زنند را قضاوت نکنید

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۰۱۰۵

فلیک: بازیکنانی که واکسن نمی‌زنند را قضاوت نکنید

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید تنها راه نجات از همه‌گیری ویروس کرونا واکسینه شدن است اما نباید کسانی که واکسن نمی‌زنند را هم قضاوت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان بعد از پیروزی در دو مسابقه قبلی خود برابر رومانی و مقدونیه موفق شد خیلی زود جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا دو بازی تشریفاتی در مقابل لیختن اشتاین و ارمنستان پیش روی تیم هانسی فلیک خواهد بود.

 

به دلیل مسائل مربوط به کرونا، تیم ملی آلمان در دو بازی پیش رو چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت. هانسی فلیک در این باره گفت: "چند بازیکن از جمع ما جدا شدند. پنج نفر به دلیل کرونا و نیکو شلاتربک و فلوریان ویرتز که مصدوم شدند. همچنین دیروز یولیان دراکسلر دچار مصدومیت عضلانی شد و مدتی از میادین دور خواهد بود. من برای او خیلی ناراحت هستم."

 

 

 

 

توصیه به بازیکنان واکسینه نشده: "من معتقدم نباید افرادی را که واکسینه نمی‌شوند قضاوت کنید. اما از نظر من تنها راه نجات از همه‌گیری این است که واکسینه شوم، حتی در فوتبال حرفه‌ای. این نظر من است اما هر کسی همه حق امتناع دارد."

 

دیدار برابر لیختن‌اشتاین: "لیختن اشتاین دوباره تلاش خواهد کرد تا یک امتیاز بگیرد. ما باید از فرصت های خود بهتر استفاده کنیم. در بازی رفت سه یا چهار موقعیت بزرگ را در 5 دقیقه اول از دست دادیم. ترکیب قدرتمندی خواهیم داشت. هدف این است که به هواداران یک عملکرد عالی نشان دهیم."

 

 

 

 

فردا، خداحافظی رسمی یواخیم لوو: "از او سپاسگزارم زیرا تماس تلفنی اش در آن زمان زندگی من را تغییر داد. او با وجود فشار ها هرگز تسلیم نشد و فردا بعد از بازی در صورت امکان با هم اوقاتی را سپری خواهیم کرد. این شگفت انگیز خواهد بود."

هانس فلیک تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هانس فلیک تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023