Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با همتای قرقیزستانی خود بر لزوم همکاری دو کشور تاکید کرد و گفت: ایران می‌تواند و مایل است که از ظرفیت‌های خود برای توسعه و رشد منطقه استفاده کند.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، دریابان علی شمخانی در دیدار با همتای قرقیزستانی خود گفت: ایران ظرفیت‌های علمی، فنی و ترانزیتی فراوانی دارد که می‌تواند در این زمینه‌ها با شما همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دبیر شورای عالی امنیت ملی بر لزوم همکاری دو کشور که در یک منطقه هستند تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران می‌تواند و مایل است که از ظرفیت‌های خود برای توسعه و رشد منطقه استفاده کند. شمخانی خطاب به «مارات ایمانکولوف» همتای قرقیزستانی خود افزود: ایران ظرفیت‌های علمی، فنی و ترانزیتی فراوانی دارد که می‌تواند در این زمینه‌ها با شما همکاری کند. وی با اشاره به تحولات افغانستان و برنامه غربی‌ها در ناامن‌سازی منطقه، بر لزوم مشارکت همه کشورهای منطقه در کمک به مردم افغانستان و برخورد با عوامل ناامن‌ساز تاکید و ابراز امیدواری کرد که دو کشور بتوانند در این باره همکاری‌های بیشتری داشته باشند. ایمانکولوف هم در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت فراوان روابط دوجانبه با ایران، بر لزوم گسترش همکاری‌ها به ویژه در حوزه امنیت منطقه تاکید کرد. وی گفت: ما امکانات خوبی در زمینه کشاورزی و انرژی‌های تجدیدپذیر داریم که می‌توانیم در روابط فیمابین از آن استفاده کنیم. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی شمخانی ایران قرقیزستان بر لزوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موعود شمخانی تأیید شد

به گزارش تابناک، برنا به نقل از یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است