Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی لهستان در کاتالونیای اسپانیا اردوی آماده سازی خود را پشت سر می گذارد.

پپ گواردیولا امروز از تمرینات آماده سازی تیم ملی لهستان در کاتالونیای اسپانیا بازدید کرد و در این بین، با شاگرد قدیمی خود در بایرن مونیخ یعنی روبرت لواندوفسکی نیز ملاقات کرد.

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جنجال چمدان‌ های تیم ملی فوتبال ایران در سفر به لبنان تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی باشد، طارمی به تیم ملی برنمی گردد / ادعای رسانه پرتغالی سرخیو راموس سرانجام به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اضافه شد از آخرین گل مسی در رقابت های لیگ، 6 ماه می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس شانگهای
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج