Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@04:19:21 GMT

پرداخت بهای خرمای استعمران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۰۲۲۶

معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: دولت خود را متعهد به حمایت از کشاورزان می‌داند و در خرید تضمینی خرمای استعمران با مداخله هوشمند و بهنگام، مانع از وارد شدن ضرر و زیان به کشاورزان شده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، قاسم عرب با اشاره به اینکه در حال حاضر با تامین اعتبار صورت گرفته آهنگ پرداخت به نخلداران آغاز شده و بر اساس چک لیست‌های بارگذاری شده بر روی سامانه، تعداد یک هزار و ۷۴۷ سند کارسازی و پرداخت آن انجام شده است گفت: سایر پرداخت‌ها در فرایند آماده سازی و بارگذاری مستندات بر روی سامانه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خرید تضمینی خرمای استعمران با دستور وزیرجهاد کشاورزی و پیگیری‌های مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از نخلداران آبادان، ماهشهر، خرمشهر و کارون انجام شده و در دوره اجرای طرح، بالغ بر ۱۸ هزار تن خرما با درجه کیفیت متفاوت (یک، دو، سه) از نخلداران خریداری شده است.
معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی افزود: علی‌رغم کمبود اعتبارات، کار جهادی در دولت انجام شده است و پرداخت پول نخلداران در استان خوزستان شروع شده است و بزودی با تمامی نخلداران تسویه حساب خواهد شد.     بیشتر بخوانید: ادامه روند خرید تضمینی خرمای استعمران و استقبال نخلداران خوزستانی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی خرما خرید تضمینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی خرما خرید تضمینی خرمای استعمران سازمان مرکزی خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، علی معتمدی پور ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در راستای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، تمهیدات لازم با اختصاص هشت مرکز ویژه خرید تضمینی در استان در نظر گرفته و تجهیز شده است.

وی بیان داشت: در سال جاری، ۶۹ هزار هکتار از اراضی استان دیم و بقیه آبی است و سطح زیر کشت جو نیز ۲۸ هزار هکتار است.

معتمدی پور با بیان اینکه خرید تضمینی کلزا نیز طبق دستور مقام عالی وزرات به بخش خصوصی واگذار شد، گفت: ۷۰ درصد نیاز گندم مصرفی از داخل استان تأمین شد و کار برداشت گندم و جو در این استان با ۳۲۱ دستگاه کمباین انجام می‌شود.

وی افزود: در سال زراعی جاری که با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، برنامه ریزی هدفمند برای به کارگیری امکانات مورد نیاز برای برداشت به موقع و در کمترین زمان ممکن گندم به عنوان یک محصول راهبردی و شاخص‌ترین محصول در امنیت غذایی انجام گرفته و با هم افزایی و تلاش مضاعف در کنار هم در برداشت گندم و انجام مسئولانه رسالت تأمین امنیت غذایی گام برمی داریم.

کد خبر 6088523

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد