Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیررضا سالاری سرمایه‌گذار گروه کارخانجات صنعتی هاگوست گفت: کارخانه هاگوست با در اختیار داشتن به روزترین تجهیزات در زمینه دوخت، توان تولید هر آنچه که از جنس پارچه است را با بهترین دوخت و کیفیت دارد و قصدمان این است که بهترین البسه را در جنوب و جنوبِ شرق کشور تولید می‌کنیم.

امیررضا سالاری در گفت‌وگو با برنا ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار کرمان و فرماندار کرمان اظهار داشت: در مسیر راه‌اندازی کارخانجات هاگوست مسئولین، کمک شایانی به ما کردند و ما قدردان حمایت‌های‌شان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برند هاگوست در راستای دستورات اسلامی در بخش پوشش و لباس برای پیشرفت صنعت مد و پوشاک قدم برداشتیم و با این پیش‌فرض که صنعت مد و پوشاک را توسط برند هاگوست در استان ارتقاء ببخشیم کار را شروع کردیم.

سالاری با بیان این که این کارخانه بزرگترین کارخانه تولید پوشاک جنوب و جنوب‌شرق کشور است، بیان کرد: راه‌اندازی این کارخانه نتیجه دو سال تحقیق در کشور های مختلف و هشت سال آموزش و کسب تجربه است.

این عضو گروه کارخانجات صنعتی هاگوست ادامه داد: مهم ترین وجه تمایز ما با سایرین این است که تولید لباس را به صورت کاملا تخصصی و با بررسی تمامی شرایط از جمله شرایط آب‌وهوایی و حساسیت های پوستی و همچنین در نظر داشتن تمامی ضوابط جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهیم.

سالاری با تاکید بر این که به این تمایز در مجموعه هاگوست افتخار می‌کنیم، خاطر نشان ساخت: بهترین و مناسب‌ترین پوشش برای یک فرد را با توجه به مد روز و ویژگی‌های مذکور ارائه می‌کنیم.

او اضافه کرد: کارخانه ما با در اختیار داشتن به روزترین تجهیزات در زمینه دوخت، توان تولید هر آنچه که از جنس پارچه است را با بهترین دوخت و کیفیت دارد و قصدمان این است که بهترین البسه را در جنوب و جنوبِ شرق کشور تولید می‌کنیم.

سالاری در پایان گفت: برنامه مدوّنی برای صادرات پوشاک داریم که با توجه به کالایی که تولید می‌شود توان رقابت با بازارهای خارجی را هم داراست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنوب و جنوب شرق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم) تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم) چگونه میلیون ها دونات در کارخانه تولید می شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)