Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز می‌توانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۸/۲۲ لغایت ۱۴۰۰/۹/۳۰ از طریق سامانه جامع معاونت محیط زیست انسانی به آدرس https://iranemp.ir پرسشنامه زیست محیطی خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه امکان مشارکت کلیه واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی در این فرآیند وجود دارد، اظهار داشت: شرط لازم برای قرارگرفتن واحد‌های صنعتی در فرایند انتخاب، عدم قرارگیری واحد در لیست صنایع آلاینده است.

پورملائی خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده با پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار، در سال جاری اجرای همایش ملی واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز بر عهده پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار است که با توجه به شرایط جاری کشور در مواجهه با ویروس کرونا، نحوه اجرای همایش و تقدیر از واحد‌های منتخب با هماهنگی ستاد مبارزه با ویروس کرونا سازمان اجرا می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد زمان برگزاری همایش را اواخر بهمن ماه اعلام کرد و افزود: زمان ثبت نام متقاضیان از ۱۴۰۰/۸/۲۲ لغایت ۱۴۰۰/۹/۳۰، بررسی و امتیازدهی ادارات کل از ۱۴۰۰/۱۰/۱ لغایت ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ و بررسی و امتیازدهی دبیرخانه در بیست و سومین همایش ملی تقدیر از واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی از ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ لغایت ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای صنعتی محیط زیست معدنی و خدماتی واحد های صنعتی لغایت ۱۴۰۰ محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد