Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:45:24 GMT

کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در قائمیه اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۰۶۸۱

کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در قائمیه اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی آقا کارخانه عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شیشه در قائمیه اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای تلاش‌های مأموران و اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در روز گذشته با هماهنگی قضائی و در بازرسی از یک منزل در شهرک قائمیه موفق به کشف مقدار ۱۱ کیلو و ۴۴۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسلامشهر با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی در این زمینه و تحویل به مراجع قضائی گفت: تلاش برای ریشه کن کردن این پدیده شوم اجتماعی در دستورکار پلیس اسلامشهر است.

وی د ر ادامه عنوان داشت: شهروندان عزیز به محض اطلاع از هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری انواع مواد مخدر می‌توانند به طور شبانه روز، از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس را در جریان بگذارند.

کد خبر 5348858

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلامشهر مواد مخدر ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه بارش باران شیوع کرونا ایلام عکس استانها اردبیل سنندج واکسیناسیون کرونا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی