Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رامبد جوان، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از اولین قسمت از فصل هشتم «خندوانه» را منتشر کرد و نوشت:

"ما از شروع این فصل خندوانه خیلی خوشحالیم".

مژده لواسانی، مجری تلویزیون تصویری از دوران جوانی خود منتشر کرد و نوشت:

"حدود یک دهه پیش. ممنون ار رفقای عزیز صفحه مجری یاب و خاطره بازی های جذابشون.کوچیک تر بودم و احتمالا خیلی پر شور و شوق تر".

علیرضا خمسه، بازیگر سریال پایتخت با انتشار تصویری از غذاهای محلی کرمانشاه نوشت:

"دنده کباب و خورشت خلال کرمانشاه باعث شد تا این شهر از سوی یونسکو به عنوان یک شهر خلاق در زمینه خوراک به جهانیان معرفی شود. الهی از این خوراک ها نصیب همه بشود".

امیراحمد قزوینی، بازیگر سریال «هم سایه» با انتشار تصویری از امیر جدیدی از او تمجید کرد و نوشت:

"ژستی حیرت انگیز

زانوهایی خمیده از بالاتنه ای که انگار دارد فرو میریزد

لبخندی غیرقابل ترجمه با کلمات

عجب تراش خوردنی 

عجب دیگری شدنی"

باربد بابایی، مجری و بازیگر تلویزیون با انتشار صحنه ای از سریال «خودخواسته» در کنار محمد نادری نوشت:

"کلا این محمد نادری محکم بوس میکنه، گفتم که بدونین"

قربان نجفی، بازیگر سریال «سرجوخه» به مصاحبه بهاره رهنما با شبکه معاند بی بی سی واکنش نشان داد و نوشت:

"با چه هدفی این رسانه ها افرادی مثل این ها را به عنوان قشری مرفه که هنرمندان را در ذهن مردم تداعی می کند، در مقابل مردمی مثل بازنشستگان آموزش و پرورش که باید بر دیدگان همه جای داشته باشند، قرار می دهند؟ مردم عزیز، خوب می دانند که تقریبا اکثر هنرمندان کشور نیز با چالش معیشت رو به رو هستند. در حالی که بسیاری از آن ها بر خلاف این خانم محترم که با ازدواج  سر و سامانی یافته، بیش از نیم قرن زحمت کشیده اند و هنوز هشتشان گروی نهشان است!"

امیرمحمد زند، بازیگر تلویزیون صحبت های بهاره رهنما را نقد کرد و نوشت:

"هیچوقت عادت و علاقه ندارم اسم ببرم، اما این بار مستقیم میگم، چون صحبت از حرفه بازیگری شد و خودم رو به عنوان کسی که ۲۵ سال عمر، تحصیلات، تجربه و ریش سفیدش رو برای این حرفه گذاشته محق میدونم باید عرض کنم که سرکار خانم رهنما! اولا برام سواله که میفرمایید حرفه (من) یعنی فقط شما بازیگرین و نزدیک چند هزار بازیگر شریف دیگه تو این مملکت هنرورن؟ کاش از کلمه (حرفه ما) استفاده میکردید. تعجب میکنم بازیگری باسواد و کمالات شما از دایره لغات تا این حد اندک برخوردار باشه. در ثانی چند ده نفر از بازیگران و اساتید هممون میشناسید که بیشتر از سی سال زحمت کشیدن و هنوز از ابتدایی‌ترین امکانات و رفاه محرومن؟ که اگر نمیشناسید بهتون معرفی کنم. پس اینا همون بی دست و پا‌ها هستند؟ خانم رهنما! همه ما ممکنه حرفی بزنیم که اشتباه باشه، ولی آیا بهتر نیست به جای فرافکنی، توضیح، توهین، به خیلی از همکار‌ها و خاک پای مردم بودن عذرخواهی کنیم؟ برعکس تصور شما با عذرخواهی کردن، آدم‌ها نه بزرگ میشن نه کوچیک"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته مجازی هنرمندان باربد بابایی قربان نجفی علیرضا خمسه امیرمحمد زند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ

صهبا شرافتی، بازیگر نقش روناک در سریال نون خ، بعد از پخش قسمت پایانی این سریال در یک استوری نوشت: سخت بود، خیلی، حتی فیلم بازی کردنش!

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟