Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:42:34 GMT

فولاد مبارکه سپاهان همچنان در صدر جدول باقی ماند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۰۹۳۷

فولاد مبارکه سپاهان همچنان در صدر جدول باقی ماند

ایسنا/اصفهان دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان در حساس ترین دیدار هفته ششم در نقش جهان به مصاف هم رفتند که در نهایت سپاهان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید تا صدر جدول همچنان طلایی باقی بماند.

در حساس ترین بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور جام سردار دلها امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان ماه) سپاهان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان شهرداری ارومیه یکی دیگر از مدعیان این فصل رفت که در نهایت توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

اسامی والیبال فولادمبارکه سپاهان:
امیرغفور، سامان فائزی، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرهاد قائمی، فرزاد ملابهرامی، علی کرباسی، مسعود غلامی، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسین یوسفی، پرویز پزشکی، رضا اصلانی و مهدی مرندی.
سرمربی: رحمان محمدی راد
مدیر تیم: رضا ایران زاد

اسامی تیم شهرداری ارومیه
علیرضا بهبودی، احدرضایی، سعید مصطفی وند، جاوید اسماعیل زاده، قاسم کارخانه، فرهاد سال افزون، امیر حسین همتی، عادل غلامی، امیر رضا سرلک، احمد داوودی، سعید آقاجانی، علی اصغر مجرد، امیر حیدری زاد، صابر کاظمی، رامین پاشایی، سینا قنبرزاده، عبدالرضا علیزاده و آرمان صالحی.
سرمربی: محمدرضا تندروان
داوران بازی: داود نافعی(داور اول)، اسماعیل رزقی(داور دوم)، علیرضا قریب(داور ویدیو چک)، خلیل یگانه‌مجد(ناظر فنی)


ست اول:


دو تیم بازی را بازیکنان باتجربه و مطمئن خود آغاز کردند؛ دریافت‌های خوب  دفاع پر قدرت روی تور سپاهان را پیش انداخت و امتیاز ۱۲ بر ۷ برای سپاهان در تابلو ثبت شد. در امتیاز ۱۸ بر ۱۱ در امتیاز زمان، دفاع سامان فائزی مدافعان ارومیه با آنتن برخورد داشتند که محمدی راد درخواست ویدیو چک داد. در امتیاز ۲۰ بر۱۲ نیز تیم ارومیه درخواست ویدیو چک دادند و خطای بازیکن سپاهان گرفته شد و نتیجه شهرداری ارومیه به عدد ۱۳ رسید. دریافت‌های به موقع و سرویسهای خوب شاگردان تندروان موجب شد تا فاصله امتیازات کمتری شده و به عدد چهار برسد تا درنهایت این ست پس از رقابت ۳۰ دقیقه ای دو تیم با نتیجه ۲۲-۲۵ به سود سپاهان به پایان برسد.


ست دوم
ست دوم را دو تیم شانه به شانه هم آغاز کردند؛ در طول این ست هر دو تیم گاهی با اختلافی یک امتیازی از دیگری پیشی می گرفتند، اما این سپاهان بود که شروع به گرفتن امتیازات بیشتر کرد و امتیاز ۱۵ بر ۱۲ را به نام خود ثبت کردند. اختلافی که با گرفتن امتیاز ۱۶برای سپاهان سرمربی شهرداری ارومیه را وادار به گرفتن وقت استراحت کرد تا روند امتیازگیری طلایی پوشان را متوقف کند. در  امتیاز ۲۰-۱۶  تندروان سرمربی تیم شهرداری ارومیه درخواست ویدئو چک داد که این امتیاز در میان اعتراض شدید بازیکنان و کادر سپاهان به شهرداری ارومیه داده شد، آنها اعتقاد داشتند زاویه ای که داور ویدئو چک آن را بازبینی می کند درست نیست. درخشش میرزاجانپور، غفور و قائمی  سپاهان را در این ست بعد از ۱۸ دقیقه با نتیجه ۱۹-۲۵ به برتری رساند.


ست سوم
سپاهان ست سوم را هم کم اشتباه آغاز کرد، دریافتهای خوب روی تور، کار خوب پاسور و درخشش میرزاجانپور و غفور سپاهان را به نتیجه ۴-۸ رساند تا اولین تیم شهرداری ارومیه اولین درخواست استراحت خود را اعلام کند. ست سوم اوج اشتباهات بازیکنان شهرداری ارومیه و ادامه بازی خوب و جنگنده سپاهانی ها بود، شاگردان محمدی راد در این ست اختلاف را به عدد ۹ رساندند تا برتری خود را به رقیب دیکته کنند. در امتیاز ۱۰ بر ۷ نیز سرمربی شهرداری ارومیه درخواست ویدیو چک داد که در بازبینی امتیاز به سپاهان داده شد.

در امتیاز ۱۱- ۲۰ نیز باز تیم شهرداری ارومیه درخواست ویدئو چک داد  که امتیاز به تیم سپاهان داده شد و داور اعتقاد داشت بازیکنان سپاهان خطایی انجام نداده اند،  این ست نیز پس از ۲۳ دقیقه با نتیجه ۱۲-۲۵ به سود سپاهان خاتمه یافت تا در مجموع نیز سپاهان ۳ بر صفر پیروز میدان شود.

حاشیه های بازی:


- در این بازی به دلیل حساسیت مسابقه از سیستم ویدئو چک استفاده شد.
- افسران نادو نیز در سالن ۲۵ آبان حضور داشتند و پس از پایان بازی از برخی نفرات دو تیم تست دوپینگ گرفتند.

- در ست سوم داور این دیدار به بازیکن تیم شهرداری ارومیه اخطار داد.

گزارش از خبرنگار، الهه مولی دوست

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر والیبال تیم والیبال سپاهان شهرداري تهران شهرداری ارومیه مجتبی میرزاجانپور فرهاد سال افزون صابر کاظمی قاسم کارخانه ویدیوچک ورزشگاه نقش جهان اصفهان مهدی مرندی عادل غلامی هفته ششم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه ارومیه درخواست ویدیو چک ویدئو چک ست سوم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در مرحله یک هشتم نهایی جهام حذفی فوتبال تیم‌های استقلال آبی‌پوشان ملاثانی و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.
گل اول سپاهان در این بازی را کاوه رضایی با پاس رامین رضاییان به ثمر رساند و گل دوم را شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۱۸ زد.
با این نتیجه سپاهان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد و در این مرحله باید به مس رفسنجان رود.

دیگر خبرها

  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان