Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی همراه اول ، سید سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول، اقدامات این اپراتور در استفاده از توان متخصصان کشور را باعث افتخار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل همراه اول در این بازدید گفت: با وجود اینکه ظرف دو سال گذشته شاهد رشد ۲.۵ برابری مصرف اینترنت موبایل در کشور بودیم ولی میزان ترافیک داخلی روی شبکه ما از ۳۰ به حدود ۶۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

به گفته وی راه‌اندازی «مرکز تحقیق و توسعه» اقدام مهم دیگر بود. با توجه به اینکه کل تجهیزات شبکه خارجی بود، انجام این کار یک ضرورت به حساب می‌آمد. این مرکز در شش ماهه نخست امسال ۴۰۰ میلیارد تومان برای تولید لینک‌های رادیویی، سوئیچ و روتر داخلی قرارداد منعقد کرده است. 

 همچنین دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های گسترده همراه اول با رویکرد دغدغه‌مندانه نسبت به استفاده از توانمندی متخصصان داخلی برای توسعه پلتفرم‌های دیجیتال گفت که باعث افتخار است که همراه اول چنین اقدامات گسترده‌ای را با استاندارد بالا به سرانجام رسانده است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همراه اول همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»