Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو با بیان اینکه مهندسی پروژه‌ها بر اساس اولویت‌بندی، جزو اساسی‌ترین کارهای دولت سیزدهم است، گفت: با بازنگری تخصیص‌ها مشکلات عمده بخش آب را برطرف می‌کنیم.

به گزارش مشرق، علی اکبر مهرابیان در آیین تودیع و معارفه معاون آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، گفت: مهندسی پروژه‌ها بر اساس اولویت‌بندی، جزو اساسی‌ترین کارهای دولت سیزدهم است

وزیر نیرو با اشاره به ضرورت بازنگری تخصیص‌ها در حوزه آب، تصریح کرد: با بازنگری تخصیص‌ها مشکلات عمده بخش آب را برطرف می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرابیان با بیان اینکه پیشرفت پروژه‌های آبی کشور در گرو سیاستگذاری و مهندسی مناسب است، اظهار داشت: قطع به یقین اگر بتوانیم سیاستگذاری و اولویت را در پروژه‌های آبی کشور عملیاتی کنیم شاهد پیشرفت این پروژه‌ها و به وجود آمدن نتایج درخشان خواهیم بود.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان دولت شرکت مدیریت منابع آب ایران دولت سیزدهم پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی دولت در مراسم تجلیل از مقام معلم در گلپایگان با اشاره به اینکه امروز نرخ باسوادی در کشور به مرز ۹۸ درصد رسیده و از میانگین جهانی بالاتر رفته گفت: همانگونه که نرخ سواد با همت معلمان افزایش یافته مسیر رشد متفاوتی هم طراحی و برنامه ریزی شده است.


بهادر جهرمی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان افزود: این نوع رتبه بندی در دانشگاهها طی دهها سال ان هم برای جامعه اماری ۶۰ هزار نفر انجام می شود اما طرح رتبه بندی معلمان با جمعیت ۱۵ برابر فقط در طول یکسال صورت می پذیرد .
وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته معلمان بعضا با روال های غلط جذب می شدند گفت : دولت در نگاه میان مدت خود تمرکزش را بر روی جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان گذاشته است .


بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت بیشترین مجوز استخدام ازمونی برای آموزش و پرورش صادر کرده و سعی شده چند مرحله ای باشد تا انتخاب معلم بر اساس شایسته سالاری صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است