Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه مسئولیت‌ها در لرستان باید به دست افراد کارآمد، جهادی و میدانی سپرده شود گفت: این جامعه نیاز به تحول و انقلاب سیاسی و بصیرتی دارد که با این دولت اتفاق خواهد افتاد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد ، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی امروز در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان اظهارداشت: اتحاد، انسجام، همبستگی و همگرایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بسیاری از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را توانسته منتج به نتیجه کندکه الحمدالله در استان لرستان نیز این جمع سبب خیرات و برکات شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از خیرات بسیار با ارزش و قابل وصف، استقرار دولت مردمی سیزدهم در استان لرستان است که طبیعی است که بخشی از این استقرار توسط مردم استان اتفاق افتاده و بخشی از آن نیز توسط همین جمع اصحاب حق اتفاق افتاده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان عنوان کرد: نیروهای انقلاب اسلامی در استان لرستان چه در مرکز و چه در شهرستان‌ها زحمات زیادی کشیدند و اتفاقات بسیار مبارک و انتخابات بسیار دیدنی رقم دادند.

افراد انقلابی و دلسوز نظام در مناسب دولتی به‌کار گرفته شوند نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: مسجد ظرفیت خوبی برای تربیت نیروی انقلابی است قالیباف: عقلانیت انقلابی و اخلاق لازمه کار مجلس است

وی بیان کرد: در نشستی که با حضور آیت‌الله رئیسی داشتیم، رئیس جمهور از زحمات این نیروهای انقلابی که سبب استقرار دولت انقلابی شدند، تشکر و قدردانی کرد.

قدرتی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به جوانان بسیار امید دارند و آینده را روشن می‌بیند گفت: رئیس جمهور تاکید داشت که از جوانان مومن و انقلابی استفاده شود.

وی تصریح کرد: این جامعه نیاز به تحول و انقلاب سیاسی و بصیرتی دارد که با این دولت اتفاق خواهد افتاد؛ جمع نیروهای انقلابی متعهد است و می‌توانند  اتفاقات خوبی را در استان و کشور رقم بزنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان به دغدغه‌های احزاب اصول گرا در لرستان اشاره کرد و گفت: این عزیزان نسبت به انقلاب، کشور و استان دغدغه دارند و کماکان دوست دارند برای دولت انقلابی تلاش و مجاهدت داشته باشند.

وی تصریح کرد: دغدغه احزاب اصول گرا نسبت به زمان است و می‌گویند چرا استان ما هنوز تکان نخورده است؛ همچنین دغدغه دارند تا انتصابات از جهت  زمانی جلوتر بیفتد که باید گفت بعد از سفر آیت الله رئیسی به استان سرعت بیشتری می‌گیرد و البته اکنون نیز شروع شده است.

قدرتی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها باید به دست افراد کارآمد، جهادی و میدانی سپرده شود اظهار داشت: افرادی باید باشند که بتوانند در کف جامعه بگردند، آسیب‌ها را ببینند، مسائل را احصا کنند و به دنبال حل آن مسائل باشند.

وی افزود: در استان آمار بیکاری بالاست به طوری که از آخر جدول رتبه دوم را داریم و در بین جوانان بیکار نیز یک عده همین نیروهای انقلابی و جهادی هستند که مشغول جهاد اند ولی جایی مشغول نیستند که امیدواریم در اولویت مجاهدت در این دولت قرار گیرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان عنوان کرد: این جمع در نشست‌های بعدی بنا دارند کارها و فعالیت‌های خوبی انجام دهند به طوری که برنامه‌هایی به شکل سالانه، ماهانه و حتی هفتگی با محورهای معرفتی، فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی چیده شده تا بتوانند در وادی نرم افزری در استان مثمر ثمر باشند.

انتهای پیام/642/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی