Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان، با اشاره به اینکه در حوزه آب، نگرانی جدی وجود دارد، اظهار کرد: این نگرانی باید توسط دستگاه‌های متولی امر مورد توجه قرار گیرد و تا جایی که ممکن است با اتخاد تدابیر لازم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بتوان مسائل پیش رو را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات حوزه آب در استان تنها نگاه اعتباری نباید باشد، اظهار داشت: در زمان حاضر با توجه به شرایط اقتصادی نمی‌توان تمامی مشکلات را با تزریق اعتبار حل کرد، بنابراین کسب بالاترین نتیجه با بهره‌گیری از توان موجود، هنر مدیران امروز را نشان خواهد داد.

وی فاصله مصرف آب شرب و آب کشاورزی در استان بسیار بالا دانست و ادامه داد: با توجه به این شرایط، صرفه جویی هرچند اندک در حوزه کشاورزی نتایج چشم‌گیری را در پی خواهد داشت و با صرفه‌جویی در شرایط کم آبی، باید بر افزایش بهره‌وری در حوزه کشاورزی متمرکز شد.

افشارچی تکمیل طرح های فاضلاب شهرستان های استان را نیز از پروژه های مهم استان برشمرد و خاطرنشان کرد: تکمیل این طرح ها از دیگر اولویت‌های استان است که طی جلسات آینده و متناسب با اهمیت موضوع، اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

استاندار زنجان با بیان اینکه همت مدیران استان و هدف‌گذاری باید این باشد که تا چهار سال آینده بتوان صنعت را از آب چاه و روان آب‌ها تفکیک کرد، افزود: این موضوع به سرمایه‌گذار کمک می‌کند تا با خیال آسوده نسبت به سرمایه‌گذاری خود در راستای توسعه استان اقدام کند.

وی با اشاره به طرح های ارائه شده مبتنی بر توسعه و اجرای طرح های فاضلاب و برگرداندن آب به چرخه مصرف، اظهار داشت: طرح های فاضلاب در مناطق مختلف شهر زنجان در حال اجرا است و می‌توان از ظرفیت سرمایه گذاران نیز برای تسریع در روند اجرای طرح های فاضلابی استان بهره برد.

افشارچی استفاده از شیوه های نوین در جهت نظارت های جدی بر مسدود شدن چاه‌های غیرمجاز آب را تاکید کرد و ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای، آمار مقایسه‌ای مصرف و کمبود آب در سه استان هم سطح زنجان و همچنین میزان آب قابل تنظیم سهم استان را ارائه کند تا هدف‌گذاری لازم در این خصوص برای جلسات آتی انجام شود.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: آب زنجان سدهای نیمه تمام کشاورزی استاندار زنجان افشارچی سرمایه گذاران سفر رئیس جمهور استان زنجان کم آبی شرایط اقتصادی تزریق اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد

بخش عمده‌ای از مطالبه عمومی مردم بندرعباس با عزم جدی که در دولت سیزدهم دیده می‌شود بالاخره قرار است بعد از سالها وعده و وعید نهایتا تا سال آینده به نتیجه برسد و بخش مهمی از فاضلاب شهر جمع‌آوری و مشکلات فعلی به حداقل برسد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080632 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است