Web Analytics Made Easy - Statcounter

‏گروه استان‌ها- بخشی از تونل مترو در حال احداث خط ۶ در محوطه تاریخی و قدیمی ری ریزش کرده و در جریان این حادثه یک نفر از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، در جریان حفاری مترو در محدوده مرکزی شهرری و حین عملیات پروژه خط 6 مترو عصر امروز بخشی از تونل دچار ریزش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که این منطقه دارای بافت تاریخی بوده و در نزدیکی آثار تاریخی ارزشمندی همچون ابن بابویه و برج طغرل قرار گرفته این حادثه از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

جعفر شربیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری با اشاره به ریزش بخشی از تونل مترو اظهار داشت: پس از بروز حادثه در محل حاضر شده و از محدوده ریزش بازدید کرده و آنچه که قابل رؤیت است ریزش جزئی بوده و در ارتفاع کمی رخ داده است.

وی افزود: یکی از کارگران در حین عملیات حفاری در اثر ریزش از ناحیه پا آسیب دیده که بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه گفت: شهرری در بسیاری از مناطق بافت تاریخی و باستانی دارد اما در محل مذکور علت ریزش مربوط به مجاورت با آثار و ابنیه تاریخی نیست.

متروی پرند با 90 درصد پیشرفت فیزیکی معطل چیست؟ورود واگن‌های جدید مترو 2 سال زمان خواهد برداعلام پیشرفت فیزیکی 4 ایستگاه متروی تهران

همچنین بر اساس اطلاعیه صادر شده توسط محمد باقر فرهند روابط عمومی شهرداری منطقه 20، عصر امروز در محل تونل عبوری ایستگاه شهید غیوری (A6-2) بر اثر ریزش لنز ماسه‌ای، به وسعت حدودی نیم متر از خاک ریزش کرده است.

در این اطلاعیه آمده است یکی از همکاران خدوم مترو از ناحیه پا مصدوم و دچار شکستگی شد که به فوریت توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل و هم اکنون اجرای شاتکریت جهت استحکام تونل در حال انجام است.

در پایان این اطلاعیه آمده است که شرایط از وضع بحرانی خارج شده و محل ایمن سازی شده و همکاران مترو در حال انجام وظایف خود هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بخشی از تونل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هم‌مسیر اتیسم، دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اتیسم" اردیبهشت ماه سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند. بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • استحکام‌بخشی فلک‌الافلاک نیازمند ۲۰ میلیارد/ طرحی که ۱۴ساله شد!
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان