Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ " محمد قاسم طرهانی " جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی یک فقره سرقت کش رو زنی از طلافروشی در بازار امام زاده حسن موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن با تحقیقات میدانی و رصدهای اطلاعاتی هویت سارق زن را شناسایی و گشت زنی های متوالی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری زنی به جرم کش رو زنی

این مقام پلیسی ادامه داد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری هنگام گشت زنی سارق حرفه ای را در بازار مشاهده و پس از تعقیب و گریز چند دقیقه ای وی را بازداشت کرند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت طلاجات با شیوه و شگرد کش رو زنی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان گفت: پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد‌.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا طلافروشی سارق زن اخبار حوادث طلا طلافروشی سرقت طلا سارق زن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا قیمت ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا و پویان مختاری بازار آزاد فال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • (ویدئو) تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • ببینید | تصاویری از عملیات تعقیب و گریز پلیس با قاچاقیان چوب در تبریز
  • لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو