Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان امنیت فرودگاه بیروت باید گزارش مفصلی از چمدان بازیکنان ایرانی به وزیر کشور لبنان ارائه دهد.

وزیر کشور لبنان از سازمان امنیت فرودگاه بیروت درخواست کرد تا گزارش مفصلی از قضیه چمدان بازیکنان تیم ملی ایران که بدون بازرسی به این کشور آمده است، ارائه بدهد!

به گزارش طرفداری، دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لبنان از ساعت ۱۵:۳۰ فردا پنجشنبه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در مرحله سوم انتخابی جام جهانی است و تیم ملی ایران به منظور برپایی این مسابقه، دو روز پیش عازم بیروت شد.

هنگام ورود تیم ملی ایران به بیروت، چمدان زیاد بازیکنان و اعضای این تیم در فرودگاه لبنان به یکی از سوژه‌های شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد و جنجال زیادی به پا کرد. این موضوع بیشتر به یک جوسازی و ایجاد حاشیه برای تیم ملی ایران شباهت داشت.

در حالی که کمتر از یک روز دیگر تا شروع بازی دو تیم ایران و لبنان باقی مانده است، اتفاق عجیبی رخ داده که ممکن است این مسابقه را هم تحت تأثیر قرار بدهد.

«بسام المولوی» وزیر کشور لبنان در یک تصمیم جنجالی، به حاشیه‌های ورود تیم ملی ایران به لبنان دامن زد و از دستگاه‌های امنیتی فرودگاه بیروت درخواست کرد موضوع چمدان کاروان ایران بررسی شود.

وزارت کشور لبنان با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «قاضی بسام المولوی وزیر کشور، پس از انتشار تصاویری از ورود بازیکنان فوتبال خارجی به بیروت، نامه‌ای به رئیس دستگاه امنیتی فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری بابت تعداد زیاد چمدان و مسائل مطرح شده پیرامون عدم بررسی این چمدان‌ها در بدو ورود به فرودگاه ارسال کرد. مولوی از سازمان امنیت فرودگاه خواست تا بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام دهد و گزارش مفصلی را به وی تحویل دهند تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.»

بسام همچنین این پیام را در صفحه شخصی خود منتشر کرد تا تأییدی باشد بر دستور وی برای یک تصمیم خبرساز آن هم در فاصله کوتاه تا بازی ایران با لبنان.

 

سایت عربی زبان «کوره» در واکنش به این دستور وزیر کشور لبنان نوشت: «این تصمیم در لبنان تعجب برانگیز تلقی می‌شود، به خصوص که بازیکنان فوتبال همیشه چمدان‌های زیادی با خود حمل می‌کنند.»

به گزارش خبرنگار مهر، این اتفاق در حالی مورد توجه قرار گرفته است که ایران دو بازی خارج از خانه در پیش دارد و بعد از لبنان، باید برای بازی با سوریه عازم کشور اردن شود. ضمن این که در سفر ملی پوشان کشورمان از تهران به بیروت تعداد زیادی از لژیونرها حضور نداشتند و سایر بازیکنان ناچار بودند چمدان‌های لباس و سایر وسایل پزشکی را حمل کنند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جنجال چمدان‌ های تیم ملی فوتبال ایران در سفر به لبنان تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی باشد، طارمی به تیم ملی برنمی گردد / ادعای رسانه پرتغالی روبرت لواندوفسکی: به توپ طلا فکر نمی کنم تلاش مجدد دنی آلوز برای بازگشت به بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزیر کشور لبنان تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی

در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. 

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد