Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@23:22:11 GMT

اطفای حریق در محل عرضه گاز مایع پل فردیس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۱۴۴۵

در پی حادثه انفجار محل عرضه گاز مایع در پل فردیس بیش از ۲۵ آتش نشان به محل اعزام شدند و پس از گذشت نیم ساعت تلاش نیرو‌های اعزامی حریق اطفاء شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

تاجی، رئیس ایستگاه ۱۰۸ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، در حاشیه حادثه انفجار محل عرضه گاز مایع در پل فردیس در جمع خبرنگاران، گفت: آتش سوزی در انبار سیلندر گاز مایع که با انفجار تعدادی از این سیلندر‌ها همراه بود، دقایقی پیش به طور کامل مهار و اطفا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ساعت ۱۷ آتش سوزی در یکی از کارگاه‌های سیلندر گاز مایع واقع در پل فردیس ابتدای جاده مخصوص به مرکز فرماندهی آتش نشانی کرج اعلام شد که بلافاصله ۲۵ نفر از آتش‌نشانان تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس ایستگاه ۱۰۸ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: با اقدام‌های سریع انجام شده به منظور جلوگیری از سرایت آتش سوزی به سایر سیلندر‌های موجود در این کارگاه، حدود ۶۰ سیلندر ۲۵ کیلوگرمی گاز مایع توسط آتش نشان‌ها از کارگاه خارج و خنک سازی انجام شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به شخصی آسیبی وارد نشد، افزود: پس از حدود ۳۰ دقیقه آتش نشانان موفق به کنترل کامل حریق شدند و عملیات لکه گیری نیز به پایان رسید.

به گفته تاجی این حریق، انفجار‌هایی به همراه داشت که خوشبختانه به دلیل فعال نبودن کارگاه‌های مجاور، این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

وی با بیان اینکه این انبار سیلندر گاز مایع در گذشته هم دچار حریق شده است، گفت: این واحد یک بار پلمب شد که متاسفانه دوباره فعالیت خود را آغاز کرد و دپوی سیلندر گاز مایع در این واحد باعث این حادثه شده است، علت حادثه آتش سوزی سیلندر‌ها توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

برچسب ها: انفجار ، استان البرز ، پل فردیس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انفجار استان البرز پل فردیس سیلندر گاز مایع گاز مایع پل فردیس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد