Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار فردای نمایندگان مردم اصفهان با رئیس جمهور اظهار داشت: اولین مساله‌ای که در جلسه فردا مطرح خواهد شد موضوع آب و فرونشست ناشی از عدم توجه به تامین آب در دشت مشترک اصفهان و برخوار و تهدیدات آن برای ۵ میلیون سکنه و آثار باستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ادامه این جلسه تلاش خواهیم کرد نگاه رئیس جمهور را نسبت به اصفهان واقعی‌تر کنیم تا تصورشان این نباشد که استان اصفهان استانی برخوردار است بلکه بدانند اصفهان نیز مانند دیگر استان‌ها برخی نقاط برخوردار دارد اما در بخش عمده‌ای از شهرستان‌ها محرومیت وجود دارد و نیاز است این مورد در توزیع امکانات و اعتبارات لحاظ شود.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: اگر نگاه رئیس جمهور، دولت‌مردان و مسوولان به اصفهان را نگاه واقعی کنیم بالاترین دستاورد خواهد بود.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه با اشاره به سفر وزیر نیرو به اصفهان توضیح داد: موضوعی که درباره علت این سفر شنیدیم بررسی وضعیت آب است و اینکه وزیر بتواند از نزدیک نگرانی‌هایی که مردم استان دارند را بشنوند و آن‌ها را اصلاح کنند.

وی توضیح داد:  یکی از اقداماتی که نیاز است وزیر در سفر خود به آن توجه کند این است که هر میزان آبی که گروه‌های مردم، از جمله کشاورزان دشت برخوار که ۳۰ سال پیش آب را خریداری کرده‌اند و پول آن را با مشقت پرداخت کردند در جدول منابع و مصارف آب ذکر شود تا حق‌آبه داران احساس نکنند حق مردم از سهم آن‌ها گرفته می‌شود.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: مردم اصفهان و برخوار و شاهین‌شهر آنچه که حق دارند را مطالبه می‌کنند و نیاز است وزیر نیرو در این رابطه توجه کافی را داشته باشد.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه با اشاره به مطالبات کشاورزان بیان داشت: انتظار داریم مسوولان عدالت را در توزیع امکانات رعایت کنند و چیزی جز عدالت مطالبه نداریم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو رئیس جمهور شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه

«بورگه برنده» رئیس مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و چندین مقام بین‌المللی این هفته برای گفتگو‌هایی پیرامون آتش‌بس غزه که در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد برگزار می‌شود، در ریاض حضور خواهند یافت.

به گزارش رویترز، این مقام نروژی در یک کنفرانس خبری گفت: «ما بازیگران کلیدی را در حال حاضر در ریاض داریم و امیدواریم که گفتگو‌ها بتواند به آشتی و صلح منجر شود». 

رئیس مجمع جهانی اقتصاد همچنین از حضور وزیر امور خارجه آمریکا، نخست وزیر قطر، وزیر خارجه عربستان، ولیعهد عمان و مقامات بحرینی در این نشست خبر داد. به گفته او، وزیر خارجه مصر نیز در ریاض حضور خواهد داشت تا مقامات را در مورد رخداد‌های مذاکرات آتش‌بس مطلع کند.

پس از ۶ ماه جنگ علیه غزه که طی آن بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده و اکثر زیرساخت‌های این منطقه تخریب شده است، مذاکرات آتش‌بس همچنان در بن‌بست باقی مانده است. گفته شده یک هیئت مصری روز گذشته برای گفتگو با سران صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و به دنبال راهی برای از سرگیری مذاکرات است. 

مقامات حماس همچنان بر خواسته‌های خود پایبند هستند و می‌گویند هرگونه آتش‌بس باید دائمی باشد و طی آن نیرو‌های اشغالگر به طور کلی از نوار غزه خارج شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم