Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه اصلی‌ترین موضوع سفر یک‌روزه به سمنان نشست با خانواده‌های شهدا و نشستن پای درد و دل این عزیزان است، ابراز داشت: اصلی‌ترین نگرانی این خانواده‌ها برای اسلام، انقلاب و حوزه‌های فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام و گلزارهای شهدا در استان سمنان سامان‌دهی می‌شود، افزود: اگرچه می‌دانیم بسیاری از این خانواده‌ها مشکلات عدیده‌ای نیز دارند لذا تمامی موارد احصا و با کمک استاندار و سایر دستگاه‌های اجرایی برای حل آن گام خواهیم برداشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بابیان اینکه موضوعاتی نظیر مسکن خانواده‌های ایثارگر نیز در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: در وزارت مسکن و شهرسازی مقرر شد نا پنج درصد واحدهای مسکونی ساخته‌شده هر استان به ایثارگران بدون مسکن تعلق‌گرفته شود.

قاضی‌زاده هاشمی بابیان اینکه استخدام فرزندان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در این خصوص با سازمان اداری و استخدامی برای اجرای قانون به‌کارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌هایی نظیر اشتغال آفرینی و تسهیلات و غیره نیز بر اساس نیاز هر استان تبیین و اجرایی می‌شود، افزود: در همه این طرح‌ها سرانه استان‌ها مشخص و تعیین‌شده است.

کد خبر 5348932

منبع: مهر

کلیدواژه: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استانداری سمنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان فرهنگ ایثار و شهادت ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران شیوع کرونا اردبیل ایلام عکس استانها واکسیناسیون کرونا استانداری قم خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن

سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تأمین مسکن تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری مسکونی به صورت موردی یا معرفی ادارات راه و شهرسازی استان‌ها به ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع‌هایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در این راستا تا کنون هزار ۱۱۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه تا کنون به ۱۸۸ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده، گفت: ارزش ریالی این اراضی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

حسینی در انتها یادآور شد: گفتنی است آن دسته از ایثارگرانی که از خدمات دولتی، زمین شهری و مسکن دولتی استفاده نکردند مشمول این طرح می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن