Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران در برخورد با افراد بد اخلاق این چند روش را به کار بگیرید:


۱_ به دنبال دلیل بد اخلاقی باشید:


در مواقعی که با اینگونه افراد برخورد می کنید، سریع شروع به قضاوت آن ها نکنید. اول دلیل این بد اخلاقی را پیدا کنید و بعد سعی کنید بهترین رفتار را پیش بگیرید. می توانید نکات مثبت اخلاقی او را یادآوری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




۲_ جر وبحث نکنید:


بدترین کاری که در چنین شریطی می توان انجام داد این است که شما هم با حالت تدافعی شروع به بحث کردن کنید. با این کار طرف مقابلتان عصبی تر می شود و این عصبانیت در نهایت باعث خراب شدن بیشتر اوضاع می شود. بنابراین با نهایت آرامش و احترام سعی کنید با او صحبت کنید و این آرامش را دوباره به او بازگردانید و مشکلات را راحت تر حل کنید.



۳_ لبخند را فراموش نکنید:


لبخند زدن در هر شرایطی اثرات مثبت خوبی خواهد داشت. این اثرات مثبت در برخورد با افراد بد اخلاق نیز صدق می کند. اگر در هنگام برخورد با افراد بد اخلاق لبخند بزنید می توانید این حس خوب و شاد را به او منتقل کنید و او را به سمت خوش اخلاق بودن حرکت دهید.



۴_ با روی خوش با آن ها برخورد کنید:


این را هرگز فراموش نکنید، داشتن روی گشاده در هر شرایطی معجزه می کند. اگر شما در برخورد با افراد بد اخلاق ، خوش رو باشید آن ها نیز ناچار هستند که این خوش رویی شما را با رویی گشاده پاسخ دهند. این کار هر چند که از روی اجبار باشد باز هم می تواند تا حد زیادی بد اخلاقی آن ها را از بین ببرد.

۵_ او را آگاه کنید:


در شرایطی که این گونه افراد آرامش دارند و آثاری از بد اخلاقی و عصبانیت در آن ها مشاهده نمی شود، با آن ها صحبت کنید و او را از نتایج بد اخلاقی هایی که گاهی اوقات دارد آگاه کنید. او را از اینکه چگونه با این کار به اطرافیان خود استرس و اضطراب زیادی وارد می کند و مشکلاتی که به وجود می آورد باخبر کنید. او در آرامش می تواند به آن ها فکر کند و تغییراتی در اخلاق و رفتار خود به وجود بیاورد.


۶_ صبر و حوصله داشته باشید:


صبر و حوصله در هر شرایطی نتیجه را بهتر می کند. در برخورد با بد اخلاق ها نیز اینگونه است. وقتی در برابر اخلاق های نامناسب آن ها صبر داشته باشید و بتوانید تحمل کنید بعد از مدتی آن ها آرام می شوند و آنوقت می توانید با آن ها صحبت کنید مشکلات را حل کنید.



*مطمئن باشید با استفاده از چند روش گفته شده می توانید بهترین برخورد را با این افراد داشته باشید و مشکلات را به راحتی حل کنید و نتیجه دلخواهتان را بگیرید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مدیریت رفتار داشته باشید بد اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال باید جراحی کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از معاینات انجام شده مشخص شد که بینی زکی‌پور دچار شکستگی شدیدی شده و او با گذشت دو روز از این مسابقه هم وضعیت مناسبی ندارد.

به نقل از خبر ورزشی پزشکان سپاهان به زکی‌پور توصیه کرده‌اند که بینی خود را جراحی کند اما این بازیکن هنوز تصمیمی درباره این مسئله نگرفته اما به نظر می‌رسد مجبور به جراحی بینی شود.

با شرایطی که زکی‌پور دارد به احتمال فراوان شاهد غیبت او در دیدار هفته بیست و هفتم مقابل مس رفسنجان خواهیم بود. باید دید این بازیکن باتجربه طی روزهای بعد چه شرایطی پیدا می‌کند و چه زمانی قادر به همراهی تیمش در لیگ برتر خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904500

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال باید جراحی کند
  • نقد شهید مطهری به نسبیت اخلاقی علامه طباطبایی
  • نقد شهید مطهری به نسبیت اخلاقی علامه طباطبایی / از نظر مطهری دیدگاه علامه سر از نسبیت در می‌آورد و حد یقفی نخواهد داشت
  • تایید حقانیت بانوان تماشاگر در رای بازی سپاهان پرسپولیس
  • مجتبی مطهری: اخلاق مقداری در جامعه ما افت کرده است/ مسعود ادیب: هم‌نسل‌های من از شهید مطهری دین‌داری و مسلمانی خود را آموختند/ ابوالقاسم فنایی: شهید مطهری سعی کردند از جاودانگی اخلاق دفاع کنند
  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • با سهل انگاری مدیران برخورد می‌شود
  • مدل جدید اعتبارسنجی بانکی امسال عملیاتی می‌شود
  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید