Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس پس از بُرد تیمش مقابل پیکان تهران گفت: بازیکنانم نمایش بی‌نقصی داشتند و مستحق برد بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس،عظیم جزیده در پایان بازی امشب تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت: بازی سختی بود و بازیکنانم بی نقص بازی کردند و مستحق برد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: چیدمان تیم ما در ابتدای فصل خوب نبود با این حال تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از نام  والیبال گنبدکاووس دفاع کنیم.

جزیده افزود: ادامه بازی‌ها برای تیم ما سخت خواهد بود و همه باید صبوری کنیم تا به شرایط مطلوبی که به دنبال آن هستیم، دست بیابیم.

لیگ برتر والیبال| سرمربی پیکان تهران: شرایط تیمی خوبی نداشتیم/ به فکر بازی‌های بعدی هستیمسرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: برابر سپاهان مستحق شکست بودیمسرمربی تیم والیبال سپاهان: کیفیت تیم روند بازی را آسان کرد/ خود را به حریف دیکته کردیم

وی بیان داشت: کادرفنی و بازیکنان تلاش خود را می‌کنند تا به شخصیت واقعی خود دست پیدا کنیم و در این مسیر کار سختی هم خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم تیم والیبال شهرداری گرگان با پیروزی 3 بر یک مقابل پیکان، به دومین پیروزی خود در رقابت‌های لیگ برتر امسال دست پیدا کرد و با 7 امتیاز در رده دهم جدول لیگ قرار گرفت.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فولاد سیرجان خواهد رفت.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم والیبال شهرداری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد