Web Analytics Made Easy - Statcounter



اداره حراست دانشگاه تهران در خصوص نصب پرده سبز در ورودی دانشگاه توضیحاتی داد.

پس از حواشی پیش آمده بر سر عکس دسته جمعی دانشجویان دختر فارغ‌التحصیل در مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران، عکسی منتشر شد که نشان می‌داد مسئولان این دانشگاه در جلوی سر در، پرده سبزی را کشیده‌اند.

طی تماسی که خبرنگار «انتخاب» در ابتدا با اداره روابط عمومی دانشگاه تهران داشت، یکی از مسئولان این اداره گفت که این امر به بخش گزینش یا حراست مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره حراست این دانشگاه در این باره به «انتخاب» گفت: «پرده‌ای کشیده نشده. آن عکس مربوط به نماز جمعه است. دانشگاه تهران اقدام نکرده و مربوط به ستاد نماز جمعه است.»

وی ادامه داد: «از اول انقلاب تا الان نماز جمعه برگزار می‌شود و برای اینکه سر و صدای ماشین‌ها نمازگزاران را اذیت نکند همیشه پرده کشیده می‌شد.»

اداره حراست دانشگاه تهران در پاسخ به این پرسش که اگر این عکس را معتقدید مربوط به گذشته است، چطور در عکس فردی حضور دارد که ماسک به صورت دارد و این درحالیست که نماز جمعه از زمان کرونا برگزار نشده بود، گفت: «این را فتوشاپ کردند.»

***

واکنش «کیهان» به عکس یادگاری دختران مقابل دانشگاه تهران
روزنامه کیهان در واکنش به عکس یادگاری برخی از دانشجویان مقابل سر در دانشگاه تهران نوشت: اله کشان ظاهراً مسلمان اسلام آمریکایی پیوسته در حال حساسیت‌زدایی جامعه از منکراتی هستند که ساده‌انگاری آنها نتیجه‌ای جز استحاله انقلاب از اصول بنیادین خود را به دنبال نخواهد داشت. مصداقی که این روزها بسیار درباره رخداد آن بحث و گفت‌وگو در گرفته، جنجال عکس یادگاری جمعی از دانشجویان بی‌حجاب در مقابل سردر دانشگاه تهران (که ظاهرا دانشجویان خارجی این دانشگاه بوده‌اند) است. در همین زمینه، باید بسیار خوشبخت بود که در روزگاری که اکثر ملل جهان در برابر سیاست برهنه‌سازی غرب سر تسلیم فرود آورده‌اند، هنوز وجود دارند ایرانیان مسلمان و غیوری که از سر تکلیف شرعی و من باب قاعده الهی نهی از منکر، در برابر این رویداد موضع می‌گیرند و نسبت به آن حساسیت دارند.


جالب اینجاست، چند روز بعد که تعدادی از بانوان محجبه یک گروه سرود در واکنش به این اقدام ناشایست، آن واقعه را با ظاهری عفیفانه بازسازی کردند، مُشتی ژورنالیست پروژه بگیر وارد میدان شدند و با انتشار این دو تصویر در کنار هم، اظهار امیدواری کردند تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ثبت عکس یادگاری از هر دو طیف محجبه و بی‌حجاب در کنار یکدیگر باشند!


کیهان اضافه کرد: لازم است بدانیم که قانون حجاب اسلامی از جمله سنگرهایی است که تاکنون از دست درازی طیف غربزده و لیبرال در امان مانده و علیرغم راه‌اندازی کارزارهای مذبوحانه‌ای همچون «چهارشنبه‌های سفید»، پایبندی به عفاف و حجاب اسلامی کماکان از خصایص همیشگی بانوان ایرانی محسوب می‌شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت.

وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

کد خبر 847226 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل تهران

دیگر خبرها

  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • نماز جمعه تهران
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد