Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:29:45 GMT

سایپا در جاده مریوان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۲۰۰۸

سایپا در جاده مریوان متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه ۱۲۰۰ نفری مریوان دنبال شد و بازیکنان راه یاب ملل این شهر در مقابل سایپا تهران صف آرایی کردند.

والیبالیست‌های جوان مریوانی که از نخستین هفته این بازی‌ها برای حریفان خط و نشان کشیده بودند در ششمین هفته این رقابت‌ها شگفتی ساز شدند و حریف پرقدرت خود را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پر مهره سایپا دست اول این بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساند اما این اتفاق آخرین صحنه شادی آفرین برای نماینده تهران در هفته ششم بود و در ادامه سه دست را به حریف مریوانی واگذار کرد.

والیبالیست‌های مریوانی دست‌های دوم و سوم را با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۲ و دست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع خود به پایان رساندند.

راه یاب ملل مریوان با این پیروزی موفق به کسب سومین برد خود شد و در پایان هفته ششم این رقابت‌ها در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

تیم راه یاب ملل یکشنبه هفته پیش رو در ورزشگاه ۱۲۰۰ نفری این شهر میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

کد خبر 5348976

منبع: مهر

کلیدواژه: مریوان ورزش لیگ برتر والیبال راه یاب ملل مریوان ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل شیوع کرونا ایلام عکس استانها سیستان و بلوچستان واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با اعلام این مطلب گفت: در عملیات مبارزه از محلول بیولوژیک BT استفاده می‌شود و این طرح بر اساس شرایط اقلیمی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: در ۸۵ هکتار از جنگل‌های این شهرستان با آفت جوانه خوار بلوط و در ۱۱۵ هکتار دیگر با حذف سر شاخه‌های آلوده به کلنی لورانتوس (دموکه) مبارزه خواهد شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان هدف از اجرای این طرح را محلول پاشی بر روی سطح تاج پوشش درختان دانست و افزود: این درختان در معرض آسیب و تغذیه پروانه جوانه خوار قرار داشتند.
از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت