Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@20:28:40 GMT

ایران در انتظار لغزش عربستان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۲۱۰۵

ایران در انتظار لغزش عربستان

تیم ملی فوتبال کشورمان در صورت برد برابر تیم ملی لبنان و توقف عربستان برابر تیم ملی فوتبال استرالیا به صدر جدول ۲ گروه مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی در آسیا صعود خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی ایران در ۴ بازی گذشته خود ۳ برد و یک مساوی دارد در حالی که تیم ملی عربستان صاحب ۴ برد شده است.

ایران در بهترین شرایط با برد برابر لبنان و مساوی استرالیا برابر عربستان در جایگاه اول قرار خواهد گرفت اما گزینه دیگری وجود دارد، اگر ایران برنده نشود و استرالیا تیم ملی عربستان را ببرد ایران تا رتبه سوم جدول ۲ گروه سقوط می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حتی امکان دارد کره جنوبی بتواند با برد در بازی این هفته خود با اختلاف گل از ایران هم بالاتر قرار گیرد و ایران تا رتبه چهارم سقوط کند.

به هر حال ایران در صورت برد برابر لبنان به احتمال خیلی زیاد خواهد توانست به رتبه اول جدول تیم های ۲ گروه مسابقات صعود کند. جدول فعلی دو گروه به شکل زیر است: عربستان ۱۲ امتیاز و ۸ گل زده و ۳ گل خورده ایران ۱۰ امتیاز و ۶ گل زده و یک گل خورده استرالیا ۹ امتیاز و ۸ گل زده و ۳ گل خورده کره جنوبی ۸ امتیاز و ۴ گل زده و ۲ گل خورده عمان ۶ امتیاز و ۵ گل زده و ۵ گل خورده ژاپن ۶ امتیاز و ۳ گل زده و ۳ گل خورده لبنان ۵ امتیاز و ۳ گل زده و ۳ گل خورده امارات ۳ امتیاز و ۳ گل زده و ۴ گل خورده عراق ۳ امتیاز و ۲ گل زده و ۵ گل خورده چین ۳ امتیاز و ۵ گل زده و ۹ گل خورده سوریه یک امتیاز و ۴ گل زده و ۷ گل خورده ویتنام صفر امتیاز و ۴ گل زده و ۱۰ گل خورده

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل زده و ۳ گل خورده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد

در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل!