Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری کلاهبردار ۸۰۰ میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری فردی حرفه‌ای که با شگرد‌های متقلبانه در زمینه خرید و فروش از ۱۵ شهروند ۸۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره کلاهبرداری با شگرد خاص خرید و فروش خودرو در یکی از نمایشگاه‌های شهرستان مرودشت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت با اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی مطلع شدند فردی با راه‌اندازی نمایشگاهی تحت عنوان نمایندگی رسمی شرکت ایران خودرو و سایپا با قابلیت تحویل نامحدود خودرو به مشتریان از شهروندان کلاهبرداری و متواری شده است.

حبیبی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با شگرد‌های پلیسی موفق شدند متهم را در شیراز شناسایی و وی را دستگیر کنند، عنوان داشت: فرد کلاهبردار برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس لب به سخن گشود و بیان کرد با همکاری یکی از دوستانم پس از جلب اعتماد شهروندان و به بهانه فروش خودرو به تعداد زیاد مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال از ۱۵ شهروند کلاهبرداری کرده‌ایم.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر کلاهبردار که متواری است با جدیت ادامه دارد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس، در معاملات احتیاط کنند و قبل از انتقال وجه از صحت معامله و صاحب حساب اطمینان حاصل کنند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

کشف ۱۴۵ کیلو تریاک توسط پلیس فارس و چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس فارس و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در شیراز در منزل خود اقدام به دپو تریاک کرده و قصد فروش آن به یک قاچاقچی دارد که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مقام قضائی به منزل قاچاقچی واقع در خیابان صنعتگر شهرستان شیراز اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در بازرسی از آن منزل ۱۴۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کنند، عنوان داشت: در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌‎ای نیز دستگیر شدند.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند و نیروی انتظامی با آنان بدون اغماض برخورد قانونی می‌کند.

کشف ۱۱۰ جفت کفش قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۱۱۰ جفت کفش قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه "سراب بهرام" ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک خودرو پژو پارس حامل بار مشکوک و آن را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۱۰ جفت کفش اسپورت خارجی قاچاق کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف قاچاق میلیاردی در کوه‌چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران یگان‌امداد "کوه‌چنار" حین گشت‌زنی در محور "ممسنی-شیراز" به یک سواری پژو ۴۰۵ حامل بار مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرارکرد.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۳۵ بسته انواع غذای سگ (خارجی و قاچاق) به میزان ۴۴۵ کیلوگرم را کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف اتوبوس و کشف کالای قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۵۴۱ ثوب انواع لباس مردانه و زنانه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوار در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۵۴۱ ثوب انواع لباس مردانه و زنانه خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۲ میلیاردی کالای قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی بیان کرد: ماموران کلانتری دژکرد اقلید حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۲۵ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق را کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف موتورسیکلت‌های مسروقه در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه دارای سابقه سرقت از شهرستان سروستان و فیروز آباد خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد بیان کرد: ماموران کلانتری "۱۲ دبیران" حین گشت زنی نامحسوس و هدفمند در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه موتورسیکلت هوندا که بدون راکب در زیر یک پل و همچنین در کنار خیابان پارک بود مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت با بیان اینکه در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد موتورسیکلت‌ها مسروقه و سابقه سرقت از شهرستان "سروستان و فیروزآباد" دارند، گفت: تلاش جهت شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی بیان کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالا، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس حامل بار مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۰۰ ثوب انواع پوشاک و ۱۰ هزار و ۳۲۰ عدد نسکافه خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی که به طرز ماهرانه‌ای در اتوبوس جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف سیگارو تنباکو قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در بازرسی از یک دستگاه پژو پارس انواع تنباکو و سیگار قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ مهراب زارع‌پور اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته ماموران انتظامی لامرد حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو پارس مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۷۰ پاکت تنباکو میوه‌ای و ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "لامرد" با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان لارستان در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاق کالا و ارز با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی خود، طرح ارتقا امنیت اجتماعی را با قدرت و جدیت اجرا کردند.

او ادامه داد: کشف ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ خرده فروش، ۱۹ راس احشام فاقد مجوز بهداشتی، ۱۸۹ ثوپ پوشاک، ۵ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع، ۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار، کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق، کشف ۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دستگیری سارق، توقیف و انتقال ۴۰ دستگاه وسایط نقلیه متخلف به پارکینگ و جمع‌آوری ۱۶ نفر معتاد متجاهر از دستاورد‌های این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، بیان داشت: کارشناسان ارزش احشام و کالا‌های قاچاق را یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ امجدی با تقدیر از تعامل و همراهی مردم در اجرای طرح‌های انتظامی، خاطر نشان کرد: هدف پلیس از اجری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم بید

فرمانده انتظامی خرم بید از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری و دستگیری ۴۰ نفر معتاد و خرده فروش طی یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ علی اکبر کریمی اظهار داشت: در راستای جلب رضایت عمومی مردم و ناامن کردن محیط برای مخلان نظم و امنیت، مأموران انتظامی خرم بید طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را طی یک ماه گذشته در این شهرستان با قدرت و جدیت اجرا کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در اجرای این طرح ضمن جمع‌آوری و دستگیری ۴۰ خرده فروش و معتاد، ۸۵ کیلو انواع مواد مخدر را نیز کشف کنند.

فرمانده انتظامی خرم بید عنوان داشت: دستگیری ۱۹ سارق و کشف ۱۷ فقره انواع سرقت اعم از اماکن خصوصی، منزل، موتورسیکلت، مغازه، خودرو و قطعات آن، کشف یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، دستگیری ۶ متهم توسط پلیس فتا و کشف ۱۷ فقره پرونده اعم از جعل، کلاهبرداری رایانه‌ای، جرایم سایبری، هتک حیثیت و دسترسی غیرمجاز و توقیف ۲۷ دستگاه وسایط نقلیه مزاحم و متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

سرهنگ کریمی ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، ۴۲ دستگاه لوازم خانگی، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف و ۵ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان محور های مواصلاتی به یک اقدامات فنی و تخصصی بازرسی از این خودرو فرمانده انتظامی استان کارشناسان ارزش محور های مواصلاتی ۲ دستگاه موتورسیکلت میلیون ریال برآورد برای بررسی بیشتر ماموران انتظامی قاچاق کالا و ارز قاچاق کالا میلیارد ریال اجرای طرح موفق شدند خارجی قاچاق متوقف کردند کالای قاچاق ۸۰۰ میلیارد حین گشت زنی مشکوک و آن مواد مخدر خرده فروش یک دستگاه کشف کنند کوه چنار ۱۴۵ کیلو خرم بید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا منجر شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه‌ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌