Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ناصر مهدیان دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور تیم‌های کردستان، شهرکرد، خوزستان و کرمان در گروه B۲ رقابت‌های قهرمانی کشور نخبگان زیر ۱۸ سال گفت: این مسابقات به دلیل غیبت تیم کرمان با برگزاری سه دیدار انجام می‌شود.

او افزود: بر اساس برنامه مسابقات دو تیم خوزستان و چهارمحال و بختیاری در عصر چهارشنبه در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بسکتبالیست‌های شهرکردی موفق شدند با نتیجه ۷۴ بر ۵۵ پیروز میدان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

راه یابی به مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان کشور

مهدیان اضافه کرد: دیدار تیم‌های خوزستان و کردستان عصر روز پنج‌شنبه و مسابقه میان کردستان و چهارمحال و بختیاری نیز روز جمعه برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه از این گروه دو تیم به دور بعدی رقابت‌ها راه می‌یابند، اظهار داشت: مسابقات بسکتبال نخبگان کشور با عنوان جام پدیده‌ها در مهر امسال در هشت منطقه برگزار شد که در مجموع ۱۶ تیم به دور دوم راه یافتند که در این مرحله نیز هشت تیم با صدرنشینی در گروه‌های خود جواز حضور در دور سوم رقابت‌ها را به دست خواهند آورد.

مهدیان تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از قطب‌های بسکتبال کشور شناخته می‌شود که در ۴۰ سال اخیر در تمامی دوره‌های مختلف یک بازیکن در تیم ملی داشته است.

او ادامه داد: هم‌اکنون نیز بهنام یخچالی، مجید جمشیدی و رسول مظفری به عنوان ورزشکاران این استان، پای ثابت تیم ملی بسکتبال ایران را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات بسکتبال رقابت های قهرمانی ورزشکاران نخبه نتیجه نهایی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین همدان، امیرحسین حسنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۱۷ آبان سال گذشته هیات وزنه برداری استان را با تعداد ۲۹ ورزشکار بیمه شده تحویل گرفتیم، اظهار داشت: اما طی ۹ ماهی که خادم وزنه برداری هستیم توانستیم بدهی‌ ۴۰۰ میلیون تومانی را که از دو دوره قبل هیات بود، با کمک فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان پرداخت کنیم.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه برگزاری رویداد کراس فیت در تیرماه را در برنامه داریم، افزود: همچنین در نظر داریم مسابقه بین المللی و یا چند جانبه بین المللی را نیز در همدان برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را در همدان داریم، بیان کرد: در مسابقات کشوری تمامی استانداردهای جهانی رعایت می شود.

حسنی ادامه داد: در این مسابقات ۵۵۰ نفر ورزشکار حرفه ای به مدت ۸ روز و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر به رقابت می پردازند که چهار روز اول مسابقات بانوان و چهار روز بعدی آقایان می باشند.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی کشور ۱۲۰ مدال تقسیم می شود، گفت: تیم ها روندی را که طی می کنند مانند مسابقات المپیک است و این تیم ها هستند که مدال می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در رده سنی جوانان و نوجوانان بانوان حرفی برای گفتن داریم، عنوان کرد: در انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور می توانیم سکویی را از آن خود کنیم؛ همچنین ۴ داور از استان در این مسابقات حضور دارند.

حسنی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات در دانشگاه آزاد مسابقات برگزار می شود، اظهار داشت: خوابگاه، رستوران و محل تمرین ورزشکاران همگی در دانشگاه آزاد انجام می شود و تمامی استان ها نیز در این مسابقات شرکت دارند.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی همدان برگزار می شود، افزود: حدود یک میلیارد و۲۰۰ هزار تومان هزینه مسابقات قهرمانی کشور است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های هیات وزنه برداری استان گفت: پارسال تعداد بیمه گذاران ما به ۱۴۰ نفر در کراس فیت و ۱۱۲ نفر در وزنه برداری رسید.

حسنی با تاکید بر اینکه همدان، ملایر، کبودراهنگ، رزن و تویسرکان در رشته وزنه برداری فعال هستند، بیان کرد: بیشترین بیمه گذاران هیات وزنه برداری را بانوان تشکیل دادند چراکه در سال ۱۴۰۲ در مدارس استعدادیابی برگزار کردیم.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه ملایر و همدان استعدادهای خوبی در این رشته دارند، عنوان کرد: ملایر پایلوت وزنه برداری استان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی کشور پخش زنده را از طریق صدا و سیما داریم، گفت: اسم و نام همدان در کشور دیده می شود و جا دارد از استاندار درخواست کنیم به هیات وزنه برداری کمک کنند تا این رشته به روزهایی که در اوج بود، برسد.

حسنی با بیان اینکه در اردوی تیم ملی ۳ نماینده حتما خواهیم داشت، عنوان کرد: شاهد حضور مربی از استان در اردو نیز می باشیم و هچنین سعی داریم میزبان اردوی تیم ملی و حتی اردوی مسابقات المپیک در همدان باشیم.

مدیرعامل تولیدات ورزشی متحد نیز در ادامه گفت: شرکت متحد تولید و توزیع و فروش لوازم ورزشی و بدنسازی را بر عهده دارد و تمامی استانداردهای جهانی را دارد.

مهدی غفاری با بیان اینکه برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور را در همدان تجربه خواهیم کرد، افزود: امید داریم بتوانیم به لحاظ تجهیزات حرفه ای وزنه برداری در کنار ورزشکاران و هیات وزنه بردای استان باشیم.

وی با بیان اینکه بیشترین عمده فروش ما به خارج استان است، اظهار داشت: شرکت متحد در دو لاین تولید بدنسازی و تجهیزات وزنه برداری فعالیت دارد و تاکنون به عراق، روسیه و انگلیس صادرات داشته است.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه برداری به مناسبت گرامیداشت شهدای مواد مخدر کشور
دبیر هیات وزنه برداری استان همدان نیز در ادامه گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه برداری به مناسبت گرامیداشت شهدای مواد مخدر کشور می باشد که از خانواده شهدا نیز تجلیل به عمل خواهیم آورد.

مهدی عباسی با بیان اینکه با انتخاب امیرحسین حسنی به عنوان رئیس هیات وزنه برداری، همدان از رتبه ۲۹ کشوری به رتبه ۹ طی ۹ ماه ارتقا یافت، اظهار داشت: در گذشته هیات وزنه برداری وزشکار محور بود اما اکنون قانون محور شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از ۱۵ سال تجهیزات وزنه برداری همدان انجام شد، افزود: سالن ملایر که پایلوت وزنه برداری همدان است بازسازی و تجهیز شد و بازسازی سالن همدان نیز در حال انجام است.

نایب رئیس هیات وزنه برداری استان همدان نیز در ادامه گفت: در نهاوند استعدادهای بالایی در حوزه بانوان داریم مانند عسل کدخدایی که قهرمات آسیا شد.

طاهره یادگاری با بیان اینکه در رزن و کبودراهنگ در حال راه اندازی وزنه برداری بانوان هستیم، اظهار داشت: شهرستان فعال استان، ملایر است.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی کشور ۱۰ نفر شرکت کننده بانوان داریم، در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی هیات وزنه برداری استان پیشرفت ورزشکاران است.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد