Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه سازمان اورژانس کشور با شهرداری تهران با حضور دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، دکتر یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران، دکتر رضا دهقان پور معاون توسعه مدیریت منابع سازمان اورژانس کشور، دکتر سیف معاون توسعه مرکز اورژانس تهران و دکتر زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس تهران؛ دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن قدردانی از همکاری شهرداری تهران با اورژانس گفت: ماحصل همکاری شهرداری تهران با سازمان اورژانس کشور منجر به سرعت بالای کیفیت خوب خدمات و رضایت مندی همشهریان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در شرایط فعلی همدلی و همفکری بین بخشی برای کمک به هموطنان لازم است و کمک شهرداری نمونه بارز همدلی است.

در این جلسه دکتر یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران، با اشاره به چالش های مرکز اورژانس تهران با ارائه گزارشی مفصل از وضعیت این مرکز، کمبود پایگاه، کمبود نیروی انسانی، کمبود آمبولانس و جانمایی آمبولانس ها در مبلمان شهری را از بزرگترین مشکلات اورژانس در پایتخت دانست.

دکتر زاکانی شهردار تهران نیز در این نشست با اعلام آمادگی جهت افزایش همکاری با مرکز اورژانس گفت: برای حل مشکلات باید کارگروه های تخصصی با حضور کارشناسان شهرداری و اورژانس برای موانع تشکیل شود.

در این جلسه بر لزوم تدوین سند راهبردی چهارساله جهت همکارهای دو جانبه و توسعه اورژانس تاکید شد.

گفتنی است؛ هفته آینده نشست کارگروه های تخصصی دوجانبه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور شهرداري تهران سازمان اورژانس کشور مرکز اورژانس تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان