Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق لیورپول در مورد کورس لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است. 

جان آرنه ریسه بابت وضعیت لیورپول نگران است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، لیورپول در پایان هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس پایین تر از چلسی، منچسترسیتی و وست هم در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است. جان آرنه ریسه، مدافع نروژی سابق لیورپول در مصاحبه جدید خود در مورد نبود رقابت لازم در ترکیب قرمزها ابراز نگرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راجع به عمق ترکیب لیورپول کمی نگران هستم. به نظرم وقتی که ما بازیکنان اصلی را در اختیار نداشته باشیم، بازیکنان سطح بالایی در ترکیب نداریم. مثل فصل پیش، دیدید که وقتی فن دایک و چند بازیکن را در اختیار نداشتیم با چه مشکلاتی رو به رو شدیم. ترسم از این است که امسال هم چنین اتفاقی برای تیم رخ دهد. وقتی مصدوم و محروم می دهیم یا به خاطر جام ملت های آفریقا بازیکنی را از دست می دهیم، وضعیت کمی نگران کننده می شود، چون سرنوشت لیگ در همین مقطع مشخص خواهد شد. به نظرم ما در مقایسه با لیورپول و منچسترسیتی در طول درازمدت، ترکیبمان عمق کافی ندارد. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم پرسپولیس حتما از فیفا استعلام بگیرد / تفسیر اشتباه شرایط بازیکنان تاجیک + سند لیگ برتر در انتظار رای CAS | ذوب آهن در استرس سقوط! ژوزه مورینیو از دریافت جایزه خرطوم طلایی سر باز زد / عکس تونی فریشا: کریستیانو رونالدو به بارسلونا؟ فرصت رقم زدن این جنون همین حالاست!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی